naar Kenia bellen

Velen onder u bellen regelmatig naar Kenia .Ik heb een beetje zoekwerk verricht naar goedkope tarieven. Via Skype , yahoo of msn is het uiteraard gratis , maar ik zoek eigenlijk naar vaste lijnen of gsm’s.
Tot nu toe is voor mij Rebtel goedkoopst met de beste kwaliteit,en je kan gewoon van je eigen gsm bellen aan lokaal (Belgisch) tarief.
Nog goedkoper is het Russische Ucall Weconn ,maar heeft het nadeel dat je moet bellen zoals men vroeger radioverbindingen maakte , op het eind van je zin zou je telkens “OVER” moeten zeggen , door elkaar praten lukt niet.
Ik heb daar nog een account van 10 dollar van , wie wil krijgt gratis de login gegevens , het kost slechts 1 dollar voor 15 minuten bellen op gsm in Kenia.
Dus volgens prijs gerangschikt heb ik : #3 skype goede kwaliteit
#2 Rebtel (ongeveer de helft van de prijs)
#1 Ucall 1/4 van de prijs maar slechte kwaliteit

Nice

Ik gebruik al vele jaar voipbuster

goeie kwaliteit van de lijnen en slechts 0.08 cent per minuut naar een vaste lijn in Kenya.

GSM 0.25 per minuut.

SMS 0.03 cent naar Kenya

Bellen binnen Belgie en naar Nederland naar vaste nummers gratis. (Ik bel soms 1 uur met m’n zus in A’dam)

GRTZ

.

1 like

Het 0900 nummer zou van Belbazaar zijn , dat hebben we in Belgie niet .
Alleszins leuke tarieven , niet te vergelijken met de prijzen van de gsm providers of de andere maatschappijen (Ptt of Belgacom).
Men spreekt in dit forum regelmatig over goedkope vluchten , en ik vond het gewenst ook dit onderwerp eens aan te kaarten.
Ook voor mensen die met een lokaal reisbureau een afspraak willen regelen en dus niet zo frequent bellen met Kenia zijn ermee geholpen .
Met dank aan de mensen die reageerden .

ik bel via 0900-1230007
ook voor 7 cent
vanaf mijn vaste lijn in nederland naar mobiel in kenia

bel via 0900-1765 voor 3 cent van vast naar mobiel

0900-1765
is telediscount
en dat nummer is voor KOEWEIT
kenia is bij hun veel duurder

vanuit nederland

heb al verschillende goedkopere nrs geprobeerd maar baal van het feit dat de verbinding dan over het algemeen niet al te best is en dat is best frustrerend als je iemand aan de lijn hebt er zit een ruis, echo, vertraging oid in.
Ik ga het voipbuster maar eens proberen dan maar wat meer betalen maar als de lijn mooi is wil ik dat ook best wel. Het is altijd nog goedkoper dan bellen via kpn volgens mij

Jerop

Bel hiermee in de afgelopen maanden bijna iedere week naar Kenia. Heb nog niemand uit Koeweit aan de lijn gehad.:smile:
Soms is de lijn slecht maar dat heb ik met de overige duurdere nummers ook, over het algemeen is het goed. En ik betaal echt 3 cent per minuut voor Kenia.

Als je hoort dat de lijn niet zo denderend is, wat soms gebeurd, meteen toeleggen en opnieuw bellen.

.

Ik weet het maar als je na een aantal keer proberen steeds een slechte lijn heb en je krijgt het niet goed voor elkaar dan is het best frustrerend. Vooral als je dingen moet bespreken voor onze stichting via de telefoon en de lijn is niet best. Maar ja ik blijf het maar proberen

Jerop

Ik bel via Rebtel, altijd goede verbinding, 7,6 cent per minuut. Je kan op internet het nummer invoeren wat je vaak belt en krijgt daar dan een lokaal NL/belgisch nummer voor.

Met voipbuster is de lijn haast nooit slecht. Alleen als je ‘belpartner’ in de matatu zit wil het wel eens mislukken HIHI

.

Nou als je in de matatu zit maakt niet uit hoe je belt want dan ben je gewoon niet verstaanbaar van alle herrie. :hihi:

ahahha precies wat ik bedoelde ja. Ik hb dus nu net terug gebeld en tging super.

http://www.wereldwijzer.nl/209326-albums4193-picture32797.jpg

heb met rebtel gebeld en fantastisch. Een goede en duidelijke lijn en ruim een uur aan de telefoon gezeten voor maar net 5 euro. Die hou ik er in en geef ik door aan mijn familie. Bellen zij mij ook als ik weer in Kenia ben en zijn ook zij eens goed te verstaan.

Via Local Telecom http://www.localtelecom.nl 8 cent per minuut, ook mobiel en je betaalt per seconde.
Bellen naar lokaal nummer vanuit Nederland en België of via VoIP. Hebben ook gratis apps voor smartphone. Geen echo en wegvallen, gewone goede verbinding.
Bij een account krijg je 2 euro beltegoed, dus je kunt gratis proberen.

Naar mij bellen ze me nu vanuit België meestal met www.localphone.com

Een Lyca-simkaartje (volgens mij zowel vanuit Belgie als vanuit Nederland verkrijgbaar) is ook zeer voordelig! Heb dat toen ik nog in Nederland woonde gebruikt om mijn man op zijn mobiel te bellen. Tarieven weet ik zo even niet uit mn hoofd, kan jewel opzoeken op internet, maar je kan het doir 2 delen, omdat ze al in ieder geval anderhalf jaar de actie hebben dat het beltegoed dat je koopt verdubbeld wordt en ik hoorde van de week zelfs van iemand dat het momenteel verdrievoudigd werd als actie. Heb nog nooit verbindingsproblemen gehad, ook diegene die ik van de week sprak vond dat de verbinding heel goed was. Simkaartje kan je ook op internet bestellen, word (gratis) opgestuurd naar je huis. Beltegoed kan je bijv via www.opwaarderen.nl (oid) kopen. Als jw Lyca mobiel googled kom je vanzelf bij de juiste websites terecht. (ik internet momenteel via mijn telefoon omdat mn laptop kapot is, dus is even lastig op te zoeken voor mij.)

Met VoIPdiscount bel je voor 3,7 cent naar zowel vaste als mobiele nummers.