Het goedkoopste is om te bellen vanaf je vaste telefoon met een opwaardeerkaart, volgens mij maakt het niet zoveel uit van welk merk. Ik lees hier goedkope tarieven, maar volgens mij heb je ook altijd een start tarief? Als je geen vaste lijn hebt, en belt met je mobiel dan kan ik Lebara aanraden, dat is net zoiets als Lyca. Bellen van mobiel naar mobiel is 12ct per minuut, 8 ct starttarief en 8ct voor een sms. Ik denk dat ze zoiets ook wel in Belgie hebben. In een belwinkel kunnen ze je er alles over vertellen. Ben benieuwd wat het voor jou geworden is?
Ehm Jose, Rebtel heeft geen starttarief. En met een onbeperkt internetabonnement kan ik altijd bellen voor 7,5 cent. Ik zeg niet dat dat de goedkoopste is, heb nog andere gelezen. Maar Lebara is dus 4,5 cent duurder en een starttarief.
Localtelecom heeft ook geen starttarief. Let bij vergelijk ook op of per seconde of per minuut wordt gerekend, zodat je niet bij een voicemail een minuut hoeft te betalen. (lebara per minuut, Rebtel dacht ik ook, Localtelecom seconde).
Ik bel via de nummers van telediscount. 0900-1765 Vanuit nederland vaste lijn naar landnummer kenia (ook al zit dit simkaartje in een mobiel), dit is 3ct per minuut. Of ik gebruik 0900-1818 Nederland vaste lijn naar mobiel nummer kenia, dit is 7 ct per minuut.
van vast nummer in holland naar mobiel in kenia
kan ook voor 7cent via 0900-0819
Nadeel van 0900 nummers is dat het via mobiel veel duurder is (meestal +25 cent/minuut), dat is bij localtelecom niet omdat je dan een 020 nummer belt.
Ja ik bel ook vaak met vaste lijn naar mobiel in Kenya.
Telediscount 0900-1818 heeft meestal snelle verbinding en duidelijk te verstaan.
Ik heb ook goede ervaring met 0900-1818. Meestal verbinding!