Na vier keer met een groepsreis in India te zijn geweest, wil ik deze winter heel graag op eigen gelegenheid: maar helemaal alleen durf ik niet aan. Ik ben een vrouw (fysiek 50 jaar / mentaal 30 jaar).
Ik hou van ‘slow travel’: dus de tijd nemen om een plek echt te leren kennen in plaats van van de ene naar de andere bezienswaardigheid te jakkeren.
Welke man of vrouw wil ook graag op zo’n manier door India reizen?
Wil graag naar Rishikesh, Haridwar en Mussoorie en een meerdaagse trekking doen door de Himalaya. Maar bestemming, tijdstip en duur van de reis kunnen in goed overleg worden bepaald. Ik vind het sowieso belangrijk om elkaar goed te leren kennen, voordat we op pad gaan.
Interesse gewekt? Mail dan naar [EMAIL=“lottereist@hotmail.nl”]lottereist@hotmail.nl dan kunnen we een afspraak maken om te onderzoeken of we elkaar voldoende liggen om samen op reis te gaan.
Dag Lotte ben je uiteindelijk toch nog gegaan met iemand?
Ik vraag het omdat ik zelf een vrouw ben van 49 en nu alleen naar India ga op 29 aug voor 5 weken. oa. Noord india en eigenlijk heel benieuwd ben naar jouw ervaingen mits je die wil delen? ik ben heel benieuwd dus en ook mischien tips over weklke streken in India jij hebt bezocht zoals Hardiwar? vriendelijke groet Anna van den Heuvel
Hallo Anna,
Nee, het is me vorig jaar niet gelukt om geschikt reisgezelschap te vonden voor een reis door India. Daarom probeer ik het dit jaar weer. Ik kan je dus geen ervaringen vertellen, maar ben benieuwd naar jouw als je terug bent.
Groeten
Lotte
Hallo lotte,
ik wil ook gaan deze winter ben nooit in india geweest ik ben vr.49jaar.
wil ook het liefst backpacken.
Heb nog geen datum in mijn hoofd maar kan altijd.
Misschien kunnen we mailen. anita-verstraaten @hotmail.com
Gr. anita
ik heb ook wl belangsteling voor wat gezelschap, ikben er al een keer geweest en heb al veel gereisd.
ik was van plan begin volgend jaar te gaan.
www.keezi.nl