Naar de Sneeuw in Kenia,

Hoi hoi allemaal,

Nu heb ik gelezen dat in ieder geval op de top van Mount Kenya sneeuw ligt, is dit op nog meer bergen in Kenia??

Maar nu komt het… Is die sneeuw ook met de auto te bereiken??

Weet iemand hier iets meer over??? Lijkt mij wel een leuke ervaring om eerst van ver een foto te maken van de berg met de sneeuw en daarna vanaf de berg een foto te maken van het warme landschap…

Ik hoor het graag weer…

Groetjes,
Eric

Eric voor je naar Kenya kom lees dan wat van het land en lees de informative in dit forum.
De mount Kenya is de op een na hoogste berg van Afrika en ook de enigste hier met sneeuw. Helaas is de sneeuw niet per auto te bereiken maar alleen te voet voor een beetje getrainde bergloper.

Dus helaas voor jou geen auto tochtje naar de sneeuw. Maar het is wel een apart gezicht om de sneeuw op de evenaar te zien.

daar zie je het zelf

Inderdaad eerst maar eens wat lezen over Kenya en de natuur.
ik heb de berg twee keer beklommen en dat waren prachtige ervaringen.
Groeten,Wim

Stoer hoor om de berg te beklimmen! Als ik het pad voor ons huis uit loop, zie ik Mount Kenia. Ik vind het prachtig om te zien, maar ik moet er niet aan denken om hem te beklimmen. Petje af voor diegene die hem beklommen hebben.

Jose ik ben het roerend met je eens een prachtig gezicht maar beklimmen laat ik aan anderen over