Heb je plannen om naar Thailand te reizen, maar zoek je nog een vliegticket naar Bangkok ?
De Taiwanese luchtvaartmaatschappij China Airlines heeft momenteel een zeer scherp tarief voor de non-stop vlucht vanaf Amsterdam naar Bangkok !
[ul]
[li]Prijs: 657 euro inclusief luchthavenbelasting[/li][li]Boeken: tot en met 31 oktober 2010[/li][li]Reizen: tot en met 11 december 2010 & vanaf 24 december 2010 tot en met 31 maart 2011[/li][li]Minimum verblijf: geen[/li][li]Maximum verblijf: 1 maand[/li][/ul]Boek nu via Vliegtarieven.nl voor de beste prijs !
Meer informatie ? Neem contact op met Dave Numan.
dat is een zeer scherpe prijs, die zou ik nu zo boeken maar ik las dat het alleen maar geldig is voor een enkele maand.
Kan iemand mij mischien tips geven over >>> vluchten die ongeveer 600 euro zijn met of zonder overstappen… maar dan van eind november tot midden januari… ik heb zelf al zoeel gezocht maar kom altijd rond de 730 euro ofzo… :chin:
Kijk eens bij Emirates.com daar zijn bij vertrek uit Düsseldorf aardige prijzen bv vertrek 29-11-2010 terug 20-01-2011 voor €460.
Alleen op heenreis een lange overstap van zo,n 18 uur maar terug maar 4 uur.
Er vertrekken 2 vluchten per dag van Düsseldorf naar Dubai de een om 14.40 en een late om 20.45 dus dat is de vlucht met de kortste overstap.naar Dubai
Terug vlieg je dan naar Dubai ook nog met de A380.
Theo
1 like