hoi met jeroen
ik wil de wereld in
heb mijn huis verkocht
en heb zin om lang heel lang weg te gaan
en nou zou ik alleen kunnen
maar leuker is het misschien met zn 2 en
ik zoek een lieve vrouw die ook van avontuur houd
liefst kan en wil duiken paardrijden en auto rijden
ter indicatie ik ben 32
180 lang 80 kg
haagse man
nieuwschierig ??
mail
jeroen
indonesië, asutralië wil ik ook zien, maar Afrika is niet zo mijn ding (voorlopig)
Ikzelf heb één jaar loopbaanonderbreking vanaf maart 2010 en ben van plan in maart Borneo te bezoeken (groepsreis), april terug naar Nepal (ken er een gids) Dus als je voorstellen hebt voor de rest van het jaar laat je maar weten ![]()
Ben er zelf 34, sportief en was van plan om niet één jaar aan een stuk te reizen, maar af en toe één/2/3 maand … Indonesië stond oook op mijn verlanglijstje, samen met Ijsland, nog eens Noorwegen en zeker Galapagos en Ecaudor
groetjes
hey ik hoor in febr of ik ook een jaar weg mag bali en borneo
australie canada en???
staan op me lijtje
ga je in een groep of liever met zn2 en of alleen ??
jeroen
ik ga graag in groep, of met 2
In oktober-maart 2009 ben ik naar Nepal gegaan, normaal waren we met 4, maar 2 hadden er afgehaakt … schrik voor hoogte … DUS dan waren we met 2, en dat was ook leuk.
Enkel reis in maart en april 2010 is van mij al gepland, en maand juni spendeer ik in België, daarna ben ik vrij tot maart 2011 om te gaan waar ik wil >>>
En er is nog zoveel te zien, dus keuze genoeg. Wou vorige zomer eigenlijk al eens naar Indonesië gaan, maar een vriendin besloot dan om naar Vietnam te gaan, en toen kwam Nepal… Maar indonesie (Bali …) wil ik zeker nog eens zien. Canada spreekt me ook heel erg aan. Heb een maandje Usa gezien, maar daar is nog zoveel te zien. En Noorwegen heb ik ooit gezien, maar was té kort dus wil ik ook zeker nog eens terug gaan en dan vooral naar de Lofoten. ijsland is prachtig om in de zomer te doen. Nieuw Zeeland heeft ook prachtige natuur…
En aangezien mijn ouders de Galapagos bezochten en het er ook prachtig is wou ik een groepje zoeken om (met een Belgisch koppel die daar gidst) een kleine trekking in Ecuador te doen. En daar de lokale bevolking te zien…
Dus indien je een voorstel hebt om ergens naar toe te gaan…
Ik verkies ook om de reizen niet allemaal na elkaar te doen. Omdat ik in dat jaartje ook wel af en toe met vrienden en familie eens wil doorbrengen :vak02:
groetjes