He, ik ben een jongen van 16 jaar, als ik weg wil rond september ben ik 17. Ik ben een spontane en sportiefe jongen en zoek daarom ook een spontane jongen of meisje met humor! Het liefst tussen de 17/19 jaar oud. Omdat ik zo jong ben wil ik graag met iemand reizen die hetzelfde heeft als mij. Mijn plan is samen een reis uitstippelen, er staat nog niks vast. De landen Australie en Thailand spreken mij erg aan. Maar ook in Amerika, aan de westcoast spreekt mij aan. Ik hoop van jullie te horen.
Heeei, ik wil ook graag naar Australië en Thailand, maar ook Nieuw Zeeland en Laos/Vietnam/Cambodja trekken mij erg aan. Ik ben 18 en erg sportief en spontaan. Groetjes Mandy
Hi!
Daar zat ik ook aan te denken! Ik ben een meisje van 17 dat houdt van hardlopen, pianospelen en dat zich interesseert voor een hele boel dingen! Mocht je interesse hebben, laat me dan vooral iets weten! (dat kan ook via Facebook, Marceline Bresson)
Groetjes,
Marceline
Hey! Ik ben 20 rond die tijd en ben van plan om in November te gaan voor drie maanden!
Ik ben dan al 4 jaar klaar met mijn examens toch wil ik deze reis graag maken.
Ik ben een beetje te spontaan en knettergek.
Met mij velen avonturen,
contact kan via mail brittbroek@upcmail.nl
of Facebook
Britt Broek