Myanmar/Laos of Zuid Africa Dec-Jan

Hola!
Het lijkt me leuk om even de zon op te zoeken in Dec - Jan en dacht aan een rondreis in Myanmar/Laos of zuid Afrika. Ben 5jr geleden op halfjaar Sabbatical geweest naar o.a. Zuid Oost Azie (Thailand, Vietnam, Cambodia, Malaysia en Singapore), eigenlijk daarna niet meer kunnen aarden in het bedrijfsleven…dus doe nu een PhD :wink: Reis een beetje om en om naar Azie en Zuid America…

Op reis zoek ik cultuur, beziensheden, eten, mensen… Ik zie liever aantal plekken goed ipv veel plekken een beetje en ben geen feestbeest.

Voel je geroepen en de periode (mid dec t/m mid jan, circa 4-5 weken) past ook bij je, dan hoor ik graag je reactie.

Groetjes, Raja

zuid afrika. is super en hoog zomer dan maar helaas is dan ook de school zomer vakantie. maar veel te doen en te zien daar.

groet. Annemieke
Zuid Afrika

Hoi Annemieke,
Dank voor je reactie. Ik zocht inderdaad naar warm bestemmingen :slight_smile: Het is dus hoog seizoen? ik ga liefste niet georganiseerd… bij zuid Afrika hoor je dat het als alleen backpacker wat onveilig kan zijn, wat is je ervaring daarin?

Groetjes, Raj

valt mee hoor de verhalen zijn altijd erger dan de werkelijkheid. er komen zoveel toeristen elk jaar. je kan met de Bazbus heerlijk backpakken. ze stoppen bij backpakkers overnachtingen. wij zelf touren met eigen auto daar rond. afstanden zijn daar groot

Dank voor je reactie!