Voor mijn bacheloropdracht doe ik gedurende oktober en november onderzoek in Pretoria (ten noorden van Johannesburg). Graag wil ik van 2 december tot en met 7 januari rondreizen in Zuid-Afrika (inclusief Swaziland en Lesotho). Een bezoek aan Mozambique lijkt me eventueel ook de moeite waard.
Ik ben student bestuurskunde en 23 jaar oud. Heel veel ervaring met rondreizen in het buitenland heb ik niet, behalve een reis naar Dubai en India van 3 jaar geleden. Ik heb toen 2 weken in Dubai gezeten en 7 weken rondgetrokken in India.
Ik ben op zoek naar één of twee reismaatjes voor Zuid-Afrika. Kan tot op heden geen vrienden vinden die én de tijd én het geld bij elkaar kunnen krijgen! Klinkt de reis in en rond Zuid-Afrika goed? Reageer dan!
Heb je die 7 wken door India in je eentje gebackpackt of was dat ook samen?
Wil zelf ook naar Zuid Afrika, met name t gebied dat je noemt, Swaziland, Lesotho, Drakensbergen, en de bergen tussen Pretoria en Krugerpark in, moet ook mooi zijn. In oktober eerst naar Madagascar.Heb je al n reismaatje gevonden inmiddels? Gr Rachelle
Een vriendin en ik hebben van 6 dec tot 11 januari een ticket geboekt naar zuidafrika!
Omdat het veels te gevaarlijk is voor 2 meiden zoeken wij nog 2 reisgenootjes.
Dus dacht miss heb jij al iemand gevonden zodat we met elkaar kunnen reizen.
Heb je verder al plannen hoe en wat je gaat doen in ZuidAfrika?
Ben erg benieuwd iig!
Mijn stage duurt tot en met 4 december; van 15 december tot en met 5 januari komt een vriend van me uit NL overgevlogen voor een reis door Botswana, Zambia en Mozambique. De periode van 4 tot en met 15 december heb ik nog niks, maar ik denk niet dat het handig is om voor zo’n korte tijd te reizen? 15 december moet ik iig in Johannesburg zijn… Laat het maar horen!
Hallo allemaal:dag:
Misschien overbodig, maar er zijn tickets >>>te koop in Nederland voor 359 euro retour Johannesburg. Echter voor deze prijs maar 1 maand.
Houd echter wel rekening met de gevaren in Joburg en de recentelijke burger opstand in Mocambique.
Goede reis.
Oke, ik snap het:wub:
Die heb ik gevonden op de site van www.devriesreizen.nl
Ik heb al vaker via hun gevlogen en het beste is, om hun te mailen en de datum op te geven, wanneer je wilt vliegen. Dan kijken hun, of dat beschikbaar is. Spaart je een hoop zoekwerk uit met de datums.
Succes en goede reis, Fred.>>>
Tineke
Heeeeeel erg bedankt voor de mededeling.
Is erg jammer, ik had er goede ervaringen mee.
Niemand was goedkoper, zelfs de Vliegmij niet…
Zo zie je, de goedkoopste…
Fred.