hoi,ik zoek een reisgeno(o)t(e), leeftijd 17tm19 jr ouder mag ook hoor ,maar ik ben zelf een jongen van 18 dus lijkt me leuker om met leeftijdsgenoten op reis te gaan! ik wil in april 2004 de trip van mijn leve maken , als er iemand met me mee wel laat het dan wete ! in de planning zit nu Noorwegen,italië,australië,brazilië en aruba… als iemand interrese heeft reageer dan ,andere landen of vertrek data zijn geen bezwaar
Hallo,
ik ben Hannelore en ben ook 18 jaar.
Ik heb plannen om de eerste helft van 2004 te reizen en één van die reisjes zou italië worden. Ik zou graag in het zuiden van Italië rondtrekken met de rugzak. Ik weet niet of dit een probleem is voor jou, maar ik zou alleen maar in de maand mei kunnen. Mijn andere reizen liggen namelijk al vast en mei is dus de enige maand waarin ik zou kunnen reizen naar Italië.
Misschien moet je dit ook weten: mijn vader verhuist voor 6 manden naar Italië en heeft dus een huis in Rome, maar ik ben eigenlijk neit van plan om daar te blijven. Ik zou het liefst rondtrekken!
kleine voorstelling misschien: ik woon in België, ben 18, studeer pol en soc maar zou er dus met stoppen om te kunnen reizen. Volgend jaar begin ik dan opnieuw. Ik ben zot van reizen en voor mij mag een reis boeiend zijn. Ik wil dingen gezien hebben maar af en toe het strand kan ook eens deugd doen. En eens goed uitgaan kan geen kwaad he!
Een smakkerd van Hannelore
hoi hoi
ik ben een 23 jarige maatschappelijke werker en hou van reizen. Ik kan dit jaar vanaf 23 augustus tot +/- 16 september en zou graag een verre reis maken met interessante mensen! Liefst buiten europa, low-budget en met enig avontuur.
Ik kijk alvast uit naar een goei verlof met jullie