Wat is dat nummer HEMINGWAY van Blof toch ontzettend lekker! Een nummer van het Umoja project (http://www.blof.nl/umoja/) en het is werkelijk de perfecte combinatie tussen het Cubaanse ritme en de Nederlandse klanken. Als ik het hoor, waan ik me gelijk terug in Cuba en zie ik mezelf daar weer lopen. Geweldig!
Lees ook de Umoja Podcast van Blof op http://www.emimusic.nl/podcast/, met uiteraard ook een podcast van Hemingway door Norman. Erg leuk!
klinkt errug leuk. ik heb de ipods beluisterd, maar het liedje zelf nog niet gehoord. ben heel benieuw
ik ga op zoek!! als salsa-fan, mag ik dat niet mislopen toch…
grin Nee, dat mag je inderdaad niet mislopen!
Maar het is echt een prachtig nummer! Hoorde het voor het eerst op radio 538 (via internet). Echt super goed!
Hahaha euhm, goede vraag! Volgens mij wordt er gewoon mee bedoeld een soort van webcasting. Stukjes tekst te downloaden via internet. In dit geval korte toevoegingen van de bandleden zelf over hun ervaringen m.b.t. bepaalde nummers. Erg leuk om te luisteren.
Heb je dat liedje trouwens al wel eens gehoord Arturo? Is echt heel mooi, maar zal in Italie ook wel niet zo populair zijn (net zoals hier in Spanje), vanwege de ook Nederlandse teksten…
Nee, dat nummer nog nooit gehoord. Radio via internet ? Ik moet misschien toch eindelijk maar eens een computer bijscholings-cursus of zo gaan doen: ik gebruik pc’s louter als handige schrijfmachines en ja internet om teksten etc. te vinden.
Van de andere kant: ik lees wel veel kranten, maar radio en tv heb ik al jaren geleden de deur uit gedaan; teveel onzin op de Italiaanse tv.
Hoogstens kijk ik in een restaurant soms even een stukje van het journaal, maar veel wijzer word ik daar ook niet van.
Geef mij maar een boek van Hemingway, want schrijven kon die man wel.Ook zonder computers…
grin Arturo! Leef jij wel in dezelfde eeuw??? Hahaha, natuurlijk RADIO VIA HET INTERNET! Het is maar net welke zender je wil, maar de meeste Nederlandse zenders bieden dit aan. Ga naar hun site en klik de optie “luister live”. Ik vind het zelf heerlijk om Radio538 te luisteren, zeker 's ochtends en dat kan zo via internet heel eenvoudig!
Wat betreft cursussen, ik geloof niet dat jij dat nodig hebt hoor, volgens mij snap je het gebruik van internet goed genoeg, alleen weet je het niet volledig te benutten. Wellicht leuk om een boekje aan te schaffen dat over internet gaat (liefst nieuwste druk uiteraard).
Via radio538 heb ik dit liedje van Blof dus ook gehoord.
Echt een aanrader voor iedere Nederlandse Cuba liefhebber!