Ik ga met twee vrienden met een Old Timer via Turkije naar Iran. Vandaar willen we moeilijk doen en (- met of zonder eigen wagen -) een paar dagen Turkmenistan trotseren. 4 the hell of it, U know . . . . :topic: . Aangezien op het visum aanvraag formulier niets wordt vermeld over multiple entry visa vroeg ik me afof dit mogenlijk is.
Ook wil ik vragen welke plaatsen of streken Niet (!) de moeite waard zijn. Of misschien wel een enorme teleurstelling :bang:
Een multiple wordt pas afgegeven nadat je in één jaar meedere keren met een single geweest bent.
Maar dat is geen garantie dat je na verloop van tijd ook een double of multiple krijgt.
Ken iemand die al gedurende zes jaar vier maal per jaar naar Iran gaat en ondanks de uitnodiging telkens maar een single krijgt.
Lijkt me dat in jullie geval een multiple er dus niet in zit. Je kan hooguit proberen in Turkmenistan proberen een nieuw visum te krijgen, maar dan heb je wel meer dan een paar dagen daar nodig.
Je kan een poging wagen om met een goed uitgewerkt plan naar de ambassade te gaan. Tref je de `juiste´ officer, heb je een heel klein kansje dat ie meewerkt.
We zijn nu de optie Iran , Turkmenistan (transit) , boot naar Azerbaijan en dan door naar Turkije aan’t checken. Da’s ook nie makkelijk, maar wel spannend.
Misschien moet ik daar maar een nieuw topic vor beginnen ?!?