Mui Ne - tips!

We zitten in december een week in Mui Ne. Kan iemand ons een hotel/resort aanraden? Het liefste zitten we in een hutje op het strand. Kosten per nacht rond de $100, daarnaast ook graag op loopafstand van het centrum van Mui Ne. Ik heb al veel hotels/resorts bekeken, maar krijg er nog geen duidelijk beeld van.

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Jolijn

Veel van de resorts in mui ne zijn mooi, maar bij sommigen zijn de stranden vrij smal. Bijna alle resorts liggen aan het strand. je betaalt vaak iets meer als je een huisje met zeezicht wil. Wij hadden daarom geen zeezicht en moesten zo’n 10 stappen zetten tot aan het strand, wat nog steeds fantastisch was. De meeste hotels hebben fietsen om bij het centrum te komen, dus hoef je niet per se in het centrum te zitten.

sailing club en cham villas hebben een mooi strand en zijn beide mooie resorts. Wij hebben in sailing club gelogeerd en geen secodne spijt gehad. Little mui ne ligt helemaal aan het andere einde en daar weet ik dat ze meerdere huisjes aan de zee hebben. Ik heb gehoord dat seahorse en romana ook heel erg mooi zijn, dan moet je wel iets op de prijs af kunnen dingen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

En wil je goedkoop, met het ‘backpackersgevoel’, dan raad ik Hong Di Guesthouse aan. Redelijk schone bungalows (geen tv’s), maar wel overal hangmatten op het terrein. En je zit ook aan het strand. Je kunt trouwens een aantal hotels terplekke bekijken als je dat wilt en dan beslissen. Je hebt al een aantal leuke tips gekregen!

Succes! En veel plezier!

Groetjes,

Anne-Jitske