Reisgenoot(e) voor Mozambique eind april of vanaf Kaapstand naar Mozambique en daarbinnen vanaf begin/half april (eind april is de regentijd afgelopen).
Hé,
Ben meer dan geintresseerd. Ik zou in principe naar Madagascar gaan 25 maart voor kleine 3 maand, maar ondertussen raadt buitenlandse Zaken alle reizen af, iets wat ik niet langer kan negeren denk ik.
Zoek nu een andere last-minute optie.
Moet zeker terug in belgie zijn 15 juni.
Wel snel reageren graag, want ik hou alle opties nog open en het is kort dag.
Groeten
Raf verhaegen
Hej,
Ik vertrek, begin mei 2009, naar Kaap de Goed Hoop met mijn oude auto. Ik vertrek vanuit Brussel om zo doorheen het zwarte Continent te trekken. Langs de Westkust naar de Kaap, en via de Oostkust terug naar het Noorden. Heb een jaartje loopbaanonderbreking genomen, dus heb tijd om alle leuke plekken te bezichtigen.
Ben 27 jaar, afgestudeerd aan Ehsal en VUB, Brusselaar, love music, lachen, Afrikaanse cultuur en natuur, en 't onverwachte
geïnteresseerd om (een stuk) mee te gaan: [EMAIL=“wvaelst@vub.ac.be”]wvaelst@vub.ac.be of 0032 (0)499 550 783
http://stijl.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif
Mijn plan is vliegticket naar Cape Town en terugvliegen vanuit Maputo. Cape Town Maputo per trein via Durban. Maputo - Beira - Maputo per bus etc.
.
heb er uiteindelijk voor gekozen om Indonesië en wellicht Borneo te doen. madagascar en evt. Mozambique komt er zeker ooit nog wel van
Vergeet je paraplu niet.