Gezocht gezellig reisgenootje backpacken Maputo/Windhoek naar Nairobi/Entebbe okt 2015

Hallo,
nadat ik ontslag genomen heb om een jaar op avontuur te gaan stort ik mij nu op het “plannen” van mijn reis.
Ik ben zelf al meerdere malen in Afrika geweest en ik kijk er erg naar uit om meer van dit continent te gaan ontdekken.

Het lijkt mij leuk om dit avontuur samen met een reisgenootje te gaan beleven.
Mijn idee is om te starten in Namibie of in Mozambique en vanuit daar richting het noorden te reizen en uiteindelijk te eindigen in Entebbe
vanwaar ik terug vlieg naar Nederland.

Alles ligt nog open. Ik heb nog geen tickets geboekt etc. Wie o wie lijkt het leuk om (gedeeltelijk) mee te gaan?

Zelf ben ik 31 jaar (v) en heb al wat ervaring opgedaan mbt backpacken.
Vertrek oktober 2015

Hoi ApotheekAss… Ik heb ongeveer hetzelfde in de planning , en ook ergens in oktober te starten, alleen wil ik eigenlijk graag starten in Mozambique omdat ik begin dit jaar al naar Namibie ben geweest.
Ik heb zo’n 4 maanden de tijd maar dat lijkt me wat lang voor dat ‘kleine’ stukje Afrika.
Wat zijn jouw ‘plannen’ en hoelang je in Afrika wil blijven?

Grt Harold (38).

Beste Harold, mijn plan is om vanuit Oeganda naar Madagascar te gaan en vanuit daar in oktober naar Namibië of Mozambique te vliegen. Ik wil graag relaxt terug reizen richting Oeganda. Rond eind december wil ik weer richting NL voor mijn volgende reis naar zuid Amerika. Ik wil zeker naar de Victoria watervallen, Zambia en Malawi.

Ohh ok. Dat is voor mij ietsje te vroeg denk ik. Ik wil eigenlijk ergens in November starten.