Reisgenootje gezocht Maputo, Mozambique naar Vic falls begin oktober

Gezocht leuke gezellige reisgenoot om samen door Mozambique en Zimbabwe te reizen.
Ik zou graag rond 6 a 7 oktober willen starten. Wie wil mee?
Mijn idee is om te starten in Maputo, of evt Johannesburg en vanuit daar met lokaal vervoer naar de Vic falls te reizen.

Hallo,
Ik wil ook graag in september/oktober/november naar zuidelijk afrika. Welke landen precies weet ik nog niet, maar de landen die jij opnoemt lijken me erg leuk.
Ik zoek een reisgenoot, liefst vrouwelijk, van ongeveer dezelfde leeftijd als ik (23). Kun je misschien wat meer over jezelf vertellen? man/vrouw, leeftijd, interesses…
Groetjes, Hilde

Hoi Hilde. Ik ben 31 jaar (v) en heb al enige backpack ervaring. Ik ben ook al een aantal keer in Afrika geweest. Inmiddels zijn mijn plannen iets gewijzigd. In september ga ik met een reisgenootje in Madagascar backpacken. 7 okt vlieg ik alleen naar Namibie. Vanuit daar wil ik proberen om via Botswana, Zambia en Malawi ( evt Zimbabwe) naar Mozambique te reizen waar ik ong begin dec wil zijn. Va namibie zoek ik nog een gezellig reisgenootje. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een vrouwelijke reisgenoot. Je bent wel iets jonger maar dat maakt mij niet uit. Mocht je interesse hebben samen ( een gedeelte) te reizen dan hoor ik het graag. Groetjes.