Mountainbike

Door de reis van Johannesburg naar CT zullen we vele km’s gaan maken met de auto. Naast wandelingen willen we ook ergens mountainbikes huren. Wie weet er onderweg locaties waar het mooi fietsen is? Zelf loop ik graag hard ter ontspanning. Ik vraag me af dat verstandig is als vrouw alleen?

Nee nooit alleen montainbiken of lopen. als er wat gebeurt, je valt of zo, dan is er niemand om je te helpen. Op die trails is het nooit echt druk dus weinig weinig mensen dan.
Ik denk dat je best ergens onderweg die bikes kan huren, maar waar weet ik ook niet.
Al op google.co.za gekeken?

Suc6

Vraag bij de overnachtingslocatie wat wel en niet kan in dat specifieke gebied voordat je de hardloopschoenen aantrekt. Verder idd niet alleen gaan.

Ik heb jaren geleden regelmatig een mountainbike gehuurd bij ‘Piet se Fiets’ in Stellenbosch. Zag vorig jaar dat die er nog steeds zat. Hopelijk nu ook nog maar is vast wel te googlen.
En ook in sommige natuurparken zijn dit soort activiteiten te boeken. Bijvoorbeeld in Kruger Park. Daar lopen diverse ‘adventure trails’. Gaat wel allemaal onder begeleiding natuurlijk en moet je vooraf boeken, maar wellicht echt iets voor jullie als je naast het vele rijden ook eens lekker actief bezig wilt zijn - en toch in de natuur.

Groetjes en alvast heel veel voorpret,
Natascha | www.zazoetravel.com