MOUNTAINBIKE voor MOMBASA - Kenia

Wie vliegt er binnenkort naar Mombasa en kan voor mij een mountainbike (die ik deze week aangeboden kreeg) voor een van mijn jongens uit Kikambala meenemen? Zou super zijn want de fietsen daar voldoen niet!
Ik ga zelf half oktober voor een half jaar - en heb alreeds een extra koffer voor mijn mensen daar… Lieve groet. Yasmin :dag:

Yasmin29

Je krijgt geen antwoord er op ,dat is niet uit onwil maar misschien weet je het niet
maar een fiets meenemen per vliegtuig naar b.v. Nairobi kost in ieder geval een
honderd Euro(max 23kg in doos,stuur omgedraaid en banden zonder spanning,en zonder pedalen)
Als het een goede BMX is kan je hem dus beter hier verkopen en daar een kopen.
Dat fietsen daar niet bevallen is natuurlijk onzin daar heb je ook goede en slechte fietsen en
also goede en slechte fietsenmakers net zoals hier,dat ze vaak wat goedkoper zijn daar
komt door ander arbeidsloon.

Hallo Jaap.
Dank je wel voor jouw bericht. Ik had het inmiddels al losgelaten. Ik kom daar al een hele tijd en heb fitsen gekocht voor de jongens van Duitse makelij. 2e hands. Beter als het Indiaas spul daar maar toch - ik had graag gewild dat ik vanuit hier wat mee kon nemen. Ik ga gewoon zoeken daar! NOGMAALS BEDANKT… Yasmin