Hoi globetrotters,
Over een paar weken ga ik samen met mijn vriend 2 weken rondreizen door Costa Rica. We hebben inmiddels een globaal reisplan in ons hoofd maar twijfelen nog over de laatste dagen strandbestemming.
Sowieso staat Manuel Antonio op de planning en graag zouden we naar Cahuita / Puerto Viejo reizen. Nu vroegen we ons af of jullie nog andere strandbestemmingen kunnen aanbevelen die wat dichter bij Manuel Antonio of San Jose liggen?
Mochten jullie nog andere reistips hebben roept u maar 
Groetjes,
Irene
Hoi Irene,
wij zijn alleen in Samara op het strand geweest.Niet echt super mooi, maar wel leuk. Het dorpje ligt aan het strand, wat gezellige barretjes aan het strand. Goed toeven. Cahuita kan ik zeker aanbevelen, je kan daar een mooie wandeling maken in de jungle en aan het strand. Verder zou ik Tortugero zeker overwegen, dit was het hoogtepunt van onze reis. Het is wel erg toeristisch maar op eigen gelegenheid kan je er niet komen.
Verder mount Arenunal, als je geluk hebt zie je de vulkaan (dat geluk hadden wij dus) en je kunt hier ook wandelen en een boomtoppen wandeling doen. Lukt zelfs als je hoogtevrees hebt 
Kleinere leuke strandjes liggen ten zuiden van Manuel Antonio.
Bij Uvita en Ojochal.
In het noorden is er een heel mooi strand 7 km ten zuiden van Samara. Playa Carrillo.
En inderdaad Puerto Viejo de Talamanca. Playa Cocles, Uva etc.
Johan
www.costaricaopmaat.nl
Prachtig strandje: Playa Ventanas, vlakbij **Ojochal, **(dat ligt een uurtje rijden ten zuiden van Manuel Antonio)
Veel plezier in Costa Rica!
Otto
www.elmonofeliz.com
Ojochal
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“dutS_AiVu78” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
of het nabij gelegen Nationale Park Marino Ballena:
http://www.ballenainfocenter.com/wp-content/uploads/2012/05/La-Cola-de-la-Ballena.jpg