Mooie plekjes om te zien op Bali

Hallo Mirjam
Lijkt mij leuk, waar is het ergens, ik zit op jln.Sekuta, dus niet aan het strand.
Ik zelf hou niet zo van duiken en snorkelen.
gr.v.Sylvana:cheer:

Hoi Sylvana,

Jalan Sekuta is in principe vlakbij (ligt er een beetje aan waar je zit). Als je vanaf Jalan Sekuta naar het centrum/strand gaat, ga je normaal gesproken via de Jalan Danau Tondano. Je komt dan bij de Ngurah Rai Bypass uit (grote weg). In plaats van die over te steken ga je naar rechts. Wij zitten na zo’n 100m aan de rechterkant.

Groetjes,

Hallo Mirjam
Ik kom zeker naar jullie duikschool kijken, wonen jullie op Bali?
gr.v.Sylvana:dag:

oh Ingrid , ik zou deze wel best willen , kan je het naar mij ook doorsturen aub
groetjes,

katrien

Hoi Sylvana,

Ja, we wonen in Sanur.

Groetjes,

Ik heb geen mooi word document met tips voor je, maar als je naar IkReis - Route Indonesië: de leukste voorbeeldroutes (verder dan Java en Bali) gaat en in het menu aan de linkerkant voor Bali kiest, dan vind je heel veel informatie over het eiland. Ook war betreft duiken (mocht je dat willen) en aangezien ik er gewoond heb ook minder touristische dingen.

Dank je Jenny, volgens mij was ik al een keer naar je site geweest maar nog niet veel tijd gehad om het uitgebreidt te gaan doen. Dat wil ik wel en daarom heb ik hem nu bij m’n bladwijzer voor Indonesié opgeslagen. Zie dat je Lombok ook hebt gedaan. Sommige dingen van je op Bali had ik in 2009 ook gedaan maar sommige dingen niet dus altijd nuttig.

Terima Kasih,
Ingrid