Montemar reizen

Tijdens infovergaring omtrent vakantie 2012, gestuit op reisorganisatie Montemar-reizen.
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik vraag dit mede gezien het feit dat Montemar Reizen niet is aangesloten bij de SGR doch wel bij de Generalitat de Catalunya

Bvd

Hoi bartdown.

Ik heb ervaring met Montemar. Wij zijn regelmatig met hen op vakantie geweest ( voor in de jaren 2000/2005 ) naar hun toen nog eigen hotel Montemar in Pineda de Mar. Het is een Spaans familie bedrijf wat toen gerunt werd door de Heer en Mevrouw ( ik ben hun naam even kwijt) en hun 2 zoons, die het dacht ik nu nog runnen.

Ook zijn ze eigenaar van hotel Maritim in Santa Susanna. Prachtig hotel!

Tevens bieden ze nu meerdere hotels aan, met name in Malgrat de Mar, Pineda de Mar en Calella.

Wij hebben altijd zeer plezierige reizen met hen gehad, mede ook omdat de busreizen werden en nog worden uitgevoerd door Schiks Reizen uit Druten, die alom bekend staan, als goede organisatie.

Ik zou zeggen… gewoon doen. Ze bestaan al meer dan 25 jaar en dat zegt toch ook wel wat. Ook kun je kiezen voor eigen vervoer en vliegtuig.

Ik zal mensen niet snel adviseren als er geen SGR bij is, maar dit is echt betrouwbaar.