Monastir Of Hammamet, Leuk?

Ik ben van plan in september af te reizen naar Tunesie, maar ik weet alleen nog niet helemaal welke plaats. Ik twijfel tussen Hammamet of Monastir.

Ik zoek een leuke stad waar leuke winkeltjes, bazaar, markt e.d. is en nog wat leuke dingen te bezichten zijn bijvoorbeeld dmv een excursie.

Wie kan mij misschien vertellen of Monastir een leuke stad is? Ik hoor hele tegestrijdige berichten.

Alvast bedankt.

Martin
P.S. weet iemand nog meer goedkope websites (naast Sunweb, en vakantiediscounter dan :smiley: )

Hallo Martin,

Wat leuk dat je naar Tunesië wilt gaan. Het is moeilijk om voor een ander te zeggen waar je naartoe zou moeten gaan. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Als je veel winkeltjes en markten zoekt zou je misschien ook kunnen denken aan Sousse. Dit is ook een prima uitvalsbasis om excursies te doen.
Waar ik altijd veel informatie vind, is de site van Pittie. Je kunt haar ook vragen stellen.
http://pittie.web-log.nl/

Als je de mogelijkheid hebt om via België te vertrekken, is sunjets.be misschien een optie voor je. Wij hebben er goede ervaringen mee.

Succes met het maken van een keus!! En fijne vakantie, laat eens horen wat het geworden is.

groetjes Francis B)

Heej Martin,

Ik ben bijna een week terug uit Hammamet… heb het echt super gehad daar…
Ik weet niet wat je precies allemaal wilt!!
Want ik ben met 8 vrienden daar naar toe geweest… en we zijn in de leeftijd van 19 t/m 21 jaar…
Maar wij zaten in hotel residence diar lemdina op de site van azur reizen heet het: APPARTEMENTEN MEDINA MEDITERRANEA we zaten midden in de kleine medina in yasmine hammamet… maar we hadden nergens last van (geluid e.d.)
In deze medina liepen allemaal animators, en ook kon je verschillende excursies boeken via het hotel en via de mensen daar,… zoals bijv. een jeepsafari van 2 dagen, een bezoek aan de berberdorpen enz.
Verder vond ik het uitgaan daar ook leuk…
Als je meer over Hammamet wilt weten… hoor ik het wel!
Wij zijn trouwens in Monastir geland en dan zie je dus ook wel wat,… ik vond dat ze daar wel een aantal fabrieken hadden… en dat trekt mij dus niet echt aan Monastir!!
Succes met je keus.

Groetjes Muisjuh

Hammamet is veel leukers dan Monastir,geloof me maar ,valt ook meer te doen.

:lol: Hoi Muisjuh,

Wat leuk om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad in Tunesië. Dus al je informatie die je hebt kunnen verwerven hebben toch uiteindelijk geleid tot een goed resultaat.

Groetjes, Roma :wink:

het mooiste plaatsje is sousse en port elkantaoui ,en ik kan het weten want ik ben met een tunesier getrouwd, al 5 jaar

Hoi,

Welkom op WERELDWIJZER !

http://www.onderhoudschilderwerken.nl/welkom3/19.gif

Woon je in Sousse óf Port el Kantaoui óf in Nederland ?

Groetjes,
Pittie

ik woon in belgie,antwerpen

Ja, dáár had ik even niet aangedacht ! In ieder geval **WELKOM **!

Groetjes,
Pittie