Hoi,
Wij hebben in de planning om volgend jaar November een reis naar Nieuw-Zeeland te maken. We willen daar een 5-tal weken met een camper gaan rondreizen en misschien nog een leuke meerdaagse wandeling gaan maken.
Nu zijn we al wat aan het rondkijken voor vlucht-mogelijkheden. Aangezien ikzelf 1.93m lang ben en wat rugklachten heb, zouden we graag wat meer beenruimte hebben tijdens de toch al lange vlucht. Indien er niet meer ruimte is dan je hier hebt bij de europese vluchten, dan gaat de vlucht niet echt een pretje worden.
Heeft er iemand misschien wat tips voor ons?
Mvg,
Erik & Nicole
Hoi
Wij zijn vorig jaar met singapore airlines naar NZ gevlogen en mijn man = 1.98m we zijn elke keer met de vlucht vroeg geweest en gevraagd om rekening te houden met de lengte en dat was echt geen probleem
dus goed aan te raden!
Wij zijn met Malaysia Airlines gevolgen, ook vanwege de extra beenruimte die je daar hebt. Probeer een stoel te boeken bij een nooduitgang of voor in een rij. Daar is extra beenruimte.
Heel goed te doen allemaal en de goede service van de crew maakt het ook een stuk comfortabeler. We hebben ons ook prima vermaakt met de vele mogelijkheden van computerspelltjes, filmpjes, taalcurcussen, nieuws, etc. aan boord!
Ik ben zelf via Singapore airlines geweest in 2002. Erg krap allemaal!
Maar ik begreep dat New Zealand Airlines wel goede vluchten bied.
Ik was in feb 2008 al van plan te gaan, toen zou ik via KLM tot japan gaan, en daarna via NZ airlines verder. Zij hebben ook zo’n TV/computer scherm in elke stoel, dat is heel relaxed. Gaat die vlucht veel sneller voor je gevoel dan normaal.