Mogelijk om huurwoning ter plekke te regelen??

Hi,

Ga eind feb-apr naar Suriname, en vroeg me af of het volgens jullie ervaringen (of logica) handig/mogelijk is om een huurwoning ter plekke in Paramaribo te regelen? En zou dat dan direct (dus zeg maar meteen voor de eerstvolgende nacht en die daarop volgend (1maand)) geregeld kunnen worden of moet dat echt een tijdje van tevoren?
Ben tot 22 maart in guesthouse, maar voor daarna heb ik nog niets. En al dat gedoe via internet vind ik een beetje eng, maar wil 22ste natuurlijk niet op straat bivakkeren :slight_smile:

Heel graag wat tips!

Hallo Nadi,

dat is best mogelijk, maar hou er rekening mee dat de toestroom vanaf januari naar Suri heel groot is wat betreft stagiaires, wij werken met huisvesting Suriname en die brengt bijkans 52 studenten onder op diverse lokaties binnen Paramaribo, die studenten hebben reeds gereserveerd.

Je kan ook vooraf contact kunnen opnemen met de vorige huurders om te weten of het een gezonde zaak is.
Uiteraard kan je voorzichtig zijn met internetoplichting maar er zijn genoeg mensen die dat vooraf regelen en het wat wij weten zeker voor de 98% goed verloopt.

In elk geval succes met je zoektocht.:beef: