Moderatie

November vorig jaar heb ik een vraag gesteld over het moderatiebeleid. Kan iemand die misschien voor me beantwoorden?

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=103384

Heel erg bedankt!

Niemand?

De nieuwe spelregels zijn bijna klaar!

De forumbeheerders samen hebben het geheel al goedgekeurd, het ligt nu bij de Redactie om de laatste goedkeuring te geven. :wink:

Fijn dat je antwoordt.

Ik ben heel benieuwd. Wordt het ook weer mogelijk om te reageren op topics in de helpdesk?

De spelregels zijn gepubliceerd! Je kan ze in het topic bovenaan de helpdesk vinden of via blauwe balk helemaal onderaan iedere pagina (net onder de banner voor de Afrika Dag).

Wat betreft het reageren op andermans topics in de helpdesk: normaal is dat alleen voorbehouden aan beheerders, om ervoor te zorgen dat het overzichtelijk blijft (geen chatbox). Ik zag dat het een paar weken(?) geleden toch mogelijk was. Wellicht een foutje dat bij het aanpassen van instellingen erin is geslopen.

er werd toen gezegd dat het juist de bedoeling was dat mensen op elkaars topic zouden kunnen reageren. zie mijn post hier boven. vreemd dat jij daar als moderator niets van weet, en jammer dat het teruggedraaid is.

ik heb de regels nog niet gelezen, maar ik ga dat zeker doen.

op dit moment wordt het Indonesieforum weer eens gespamd door een bewoner van de Bukit, en ik vind die reclame zeer irritant. vooral omdat de desbetreffende berichten behalve reclame niet eens informatie bevatten, laat staan informatie waar om gevraagd wordt!

(en dat terwijl er een subtopic is om eigen accommodatie aan te prijzen…)