Mijn koffer wil weer weg

:vak02: Hallo Allemaal,

Mijn koffer wil eigenlijk dit jaar nog wel even weg :slight_smile: en ik wil ook wel mee met die koffer.

Wie ben ik.

42 jaar, vrouw, single, normaal mens, geen poespas, gezellig (ik denk dat ik dat wel van mezelf mag zeggen), vrolijk, niet te moeilijk, in voor een geintje, ook in voor een goed gesprek.

Ik heb het eigenlijk prima naar mijn zin maar…alleen op vakantie gaan…vind ik toch wat ongezellig. Samen is dat toch leuker.

Mijn voorkeur gaat uit naar een lekker warm land (Griekenland bv), vanaf half augustus kan ik vakantie nemen (niet eerder maar wel later) dus…ruimte genoeg lijkt me zo.

Wie zoekt er nog een leuke reisgenoot??

Reageer gewoon en wie weet, niet geschoten is sowieso mis, ja toch.

Groet

Het zonnetje
[EMAIL=“zon@wanadoo.nl”]zon@wanadoo.nl

hoi zonnetje stel je nog eisen aan de leeftijd van je vakantie maatje . Of maakt je dat niets uit
groetjes Maarten

Ik denk altijd maar zo, als het maar gezellig is dus qua leeftijd heb ik verder geen eisen. Het is belangrijker dat het klikt, dat er toch een aantal dezelfde interesses zijn en …dan wordt het vast en zeker een leuke vakantie.

Heb je een email gestuurd hoop op een reactie! groetje mea

het bericht waarop je reageerde is inmiddels 3 jaar oud, en de poster is geen lid meer van dit forum.

heel veel succes met het vinden van een reisgenoot!

Wat vervelend ,als blijkt dat een oproep al 3 jaar oud is en die persoon niet meer actief is op deze site. Waarom (kunnen) deze oproepen niet verwijderen worden. Scheelt een hoop zoekwerk en verkeerde verwachtingen.