Mijn hart roept..

Goedendag allemaal,

Ierland voelt voor mij als thuis…Daar waar mijn hart ligt. NU al ruim 3 jaar niet in Ierland geweest en ik heb intense heimwee. Deze zomer ben ik van plan om mijn thuisland weer te gaan bezoeken en deze maal met een ander doel. Mijn gevoel zegt mij dat ik mij mag gaan vestigen in Ierland. Dat wil ik ook erg graag en tot nu toe hebben de beren het gewonnen van de schapen op de weg.

Het lijkt mij het meest zinvol om in eerste instantie uit te kijken naar een baan in Ierland. Ik heb de studie HBO-sociaal pedagogische hulpverlening afgerond en ben zeer ervaren in het werk als hulpverlener. Weten jullie of dat er in Ierland vraag is naar Hulpverleners en of er misschien een site is waar vacatures staan voor deze branch? Hier in Nederland heb ik een goed lopende praktijk als Magnetiseur en Healer. Het lijkt mij geweldig om deze praktijk in Ierland voort te zetten. Mijn vraag aan jullie is hoe en op welke wijze je als ZZP-er in Ierland aan het werk kunt. Wat heb ik daarvoor nodig? Mag iedereen daar een eigen bedrijf opstarten? Mijn hart gaat uit naar het willen wonen en werken in het Oosten van Ierland en mijn vraag aan jullie is wat zijn jullie eerste stappen geweest om jullie droom waar te maken? Waar kan ik en mag ik beginnen.
Alvast mijn dank voor jullie reacties.
Met liefdevolle groet, Where the hart is…