Het H1N1 virus heeft zich inmiddels wereldwijd weten te verspreiden. In de media noemt men het nog steeds Mexicaanse Griep. Is deze pandemie een reden om niet naar Spanje te gaan?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel toe.
Het H1N1 virus heeft zich inmiddels wereldwijd weten te verspreiden. In de media noemt men het nog steeds Mexicaanse Griep. Is deze pandemie een reden om niet naar Spanje te gaan?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel toe.
Hier in Spanje zijn ze niet zo kortzichtig als in NL en heet het Gripe A, daarmee doe je zo wie zo al minder schade aan Mexico. Verder heb ik een ppt gezien (in het spaans) die eigenlijk iedereen zou moeten zien. Hier wordt de hele Mexicaanse griep (Gripe A) afgedaan als een media stunt van de grote farmaceutische bedrijven met Roche voorop. De gewone griep eist veel meer slachtoffers per jaar dan dit “griepje” en ALLE sterfgevallen van de mexicaanse griep waren mensen met gezondheidsproblemen die aan een normale griep waarschijnlijk ook waren gestorven.
De Mexicaanse Griep is een Mediahype waar heel veel mensen grof geld mee verdienen!!!
Ik doe gewoon alles waar ik zin in heb en houd daarbij geen rekening met het eventueel oplopen van griep.
Ik kan het ook krijgen als ik in de rij bij de Appie sta
Morgen 12 daagjes Turkije :zon02:
Wat Corberana zegt; het is een grote mediahype aan het worden.
Tuurlijk is er een ander soort griepvirus en ja er gaan mensen aan dood maar niet meer dan normaal. Buiten dat om zijn de mensen die er aan doodgaan meestal al zwakker, als je gewoon gezond bent ga je er niet aan dood…
Het verspreid zich ook veel minder snel dan ze hadden gedacht dus om van een pandemie te spreken is erg overdreven. Maja misschien willen ze dat we schoner worden en vaker onze handen wassen haha