Mijd jij Mexico wegens het griepvirus?

Het H1N1 virus heeft zich inmiddels wereldwijd weten te verspreiden. In de media noemt men het nog steeds Mexicaanse Griep.

Is deze pandemie een reden om niet naar Mexico te gaan?

Stem hierboven en licht je antwoord eventueel toe.

Ik ben dit jaar gewoon naar mexico gegaan en kwam helemaal gezond terug, om vervolgens de griep gewoon in nederland op te lopen. Een heleboel heisa om niks dus als je het aan mij vraagt.

Iedereen moet gewoon lekker naar Mexico gaan, want de kansen dat je het oploopt zijn overal even groot.

Dit berichtje heb ik een maand terug ook al eens ergens geplaatst lees het maar eens en denk erover na.

Ik ben net op vakantie naar nederland geweest en ik zou daar niet zo graag op vakantie meer willen gaan met al die NEDERLANDSE GRIEP daar. Een dode al en vele besmettingen mmmmm vond het toch wel angstig allemaal stel dat ik de NEDERLANDSE GRIEP ook zou hebben gehad dat zou toch niet prettig zijn. Dus mensen vooral niet op vakantie gaan naar Nederland of daar verblijven want het is daar reuze gevaarlijk.
Het moraal van dit verhaal:
Klinkt behoorlijk belachelijk is het niet? Nou zo voelen wij ons ook in Mexico.
Groeten vanuit Playa del Carmen.
Patrick.

Tjah Patrick, dat weet jij en dat weet ik en dat weten de mensen op dit forum normaal gesproken ook. Deze peiling is ook meer bedoeld om te kijken hoeveel de mensen zich van de media en stemmingmakerij aantrekken.

Het was ook bedoelt om mijn antwoord waar ik op gestemd had (Nee, want je kunt het overal ter wereld oplopen.) toe te lichten, tevens bedoelt om de toeristen weer naar mexico te krijgen aangezien velen nog steeds niet durven om naar mexico op vakantie te gaan met als gevolg dat een hoop inwoners hier (afhankelijk van het toerisme) geen werk hebben en dus ook geen inkomsten. Ik denk dat vele lezers die plannen hebben om deze kant op te komen van dit forum gebruik maken en bij deze probeer ik ze over de streep te trekken.
Groet,
Patrick

Ook ik ben net weer terug van 2 maanden Mexico, en hier in Nederland maakt iedereen er zich zo druk om, terwijl je de griep overal ter wereld op kan lopen. Ik ben weer terug en heb nergens last van. Wel wil ik iedereen aanraden om gewoon naar Mexico op vakantie te gaan, zodat het toerisme weer een beetje op gang komt, en de lokale bevolking weer meer kans heeft om aan werk te komen.

Zoals de meesten al zeggen; je kunt de griep nu overal oplopen, dus waarom Mexico nog mijden… Ik geloof zelfs dat je de griep op plaatsen als Salou, Lloret de Mar en Chersonissos nog veel eerder kunt oplopen dan in Mexico!

Ik ben zelf net terug van 2 heerlijke weken Playa del Carmen en heb helemaal NIETS van de griep gemerkt. Ja, misschien dat het in het hotel geen topdrukte was, maar dat kan ook heel goed te maken hebben gehad met dat het laagseizoen was aangebroken.
Toen we aankwamen in Mexico moesten we wel een formuliertje over de griep invullen, maar that’s it. Verder niets van gemerkt. Heb een heerlijke vakantie gehad en echt geen moment aan de griep gedacht!

hoi wij zijn er 3 weken geweest van 17 july tot 8 augustus heerlijk gewoon super vakantie gehad roet monique