Ik was benieuwd waarom ik een aantal landen uit het Midden Oosten zoals Iraq en Afghanistan niet kan vinden op dit forum?
Het zijn toch best ERG mooie landen waar toerisme best in opkomst is…
Iemand een idee?
Ik was benieuwd waarom ik een aantal landen uit het Midden Oosten zoals Iraq en Afghanistan niet kan vinden op dit forum?
Het zijn toch best ERG mooie landen waar toerisme best in opkomst is…
Iemand een idee?
Wat heeft het voor een zin om een subforum te openen voor bv. Irak als er maar een paar berichten per jaar in dat forum verschijnen? Al ben ik het met je eens dat een subforum ‘overige landen in het middenoosten’ wel nuttig zou kunnen zijn. Nu belanden veel berichten over het middenoosten in het Syrie suboforum.
In Irak en Afghanistan ben ik zelf nog nooit geweest, maar ik moet zeggen dat het middenoosten mij ook trekt. Soms de droogte van de woestijn, soms de vruchtbare gronden. De rijke historie en de vriendelijke mensen. Een zeer divers gebied.
(Je zou een subforum aan kunnen vragen als je zin het te beheren ;))
Een paar berichten per jaar is inderdaad niet veel (en op zich ook erg jammer). Het is in mijn ogen ook een teken dat men al snel “angstig” is door wat er in de media wordt gezegd. Zowel Iraq als Afghanistan hebben een prachtige natuur en er is meer dan genoeg te beleven en er is ook meer dan genoeg over te vertellen!
Misschien is een “sub forum” een leuk idee om mee te beginnen en dan kan er worden gekeken hoeveel vraag er na is. Opzich zou ik deze wel willen beheren!
Eens even kijken hoe ik dat aan kan voorstellen / aan kan vragen
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=52579 ![]()
Als er weinig vragen zijn, wil dat niet automatisch zeggen dat er angst is. Het kan ook gewoon zijn dat het middenoosten niet 1-2-3 een bestemming is voor beginnende reizigers, en dat mensen die die kant op gaan meer eigen initiatief nemen en niet alles op een presenteerblaadje hoeven te krijgen.
De meeste touristen die ik in het Midden Oosten heb gezien zijn voornamelijk mensen die van wel wat spanning houden… De “gewone vakantie ganger” met kinderen heb ik er om heel eerlijk te zijn maar 4x gezien (en ik ben er toch echt heel wat maanden (36+) geweest).
Daarnaast is het Midden Oosten inderdaad niet een bestemming voor de beginnende reiziger. In de grote steden is het nog wel te doen maar zodra je de snelweg opdraait kan je de verkeersborden vaak al niet meer lezen en een tomtom werkt er ook niet echt. Echter kan ik mij best voor stellen dat er wel al wat gevorderde reizigers zijn die graag wat meer informatie willen over hoe bepaalde dingen er aan toe gaat en waar je rekening mee moet houden…
Ik zal later op de dag een verzoek indienen middels de link die je mij hebt gestuurd. Mijn dank hiervoor! :chin:
Ook bij de continenten-forums bestaat het Midden-Oosten niet. Volgens mij vallen landen volgens Wereldwijzer ofwel onder Europa of onder Azië.
Midden-Amerika bestaat ook niet. Dat hoort volgens hen gewoon bij Zuid-Amerika. ![]()
En wat betreft die landen: inderdaad gewoon een forum aanvragen en beheren. Er zijn zoveel landen zonder eigen forum, bijvoorbeeld Malawi heeft er ook geen. Succes!