Juli augustus midden oosten

Ik zoek een reisgenoot m/v 20-35jr die wil backpacken door het midden oosten. We hoeven niet de hele reis samen te doen, maar ik vind het vooral fijn de eerste dagen niet in m’n eentje te staan.
Preciese plannen heb ik nog niet, maar ik denk de landen Israel, Jordanie, Syrie en misschien Turkije.

Groetjes Femke

Helaas heb ik niet zo veel tijd als jij hebt, ik heb slechts 3 weken voor een vakantie. Maar interesse in het Midden-Oosten heb ik wel. Misschien dat we een paar dagen/weken met elkaar kunnen optrekken.
Misschien is het wat om in Istanbul te beginnen en richting het Oosten/Zuid-Oosten te trekken, naar Syrië, Jordanië en Israël?

hey dat was wel één van de opties idd. Maar 3 weken voor al die landen is wel kort denk ik.
Nu dacht ik eraan in Israel te beginnen, omdat ik dat echt uitgebreid wil bekijken en dan in de tijd die over is door te reizen. Maar dan is er wel het gevaar syrie niet meer in te komen. Dus in Istanbul beginnen en eindigen in Israel waar ik dan zelf de laatste weken blijf is ook wel een idee…
(oeps ik dacht je dit persoonlijk terug te mailen maar het is een algemeen bericht… en ik weet niet hoe ik t moet verwijderen, maar ik stuur je even persoonlijk m’n mailadres dan praten we daar verder:))
Groetjes Femke

Hey Femke,

Ik was benieuwd of je nog steeds een reisgenootje zoekt, ik ben namelijk wel in voor wat avontuur deze zomer Ik heb juli en augustus vrij en jouw beschrijving spreekt mij wel aan (al vind ik Turkije niet super)
Over mijzelf: Ik ben 24 (bijna 25), masterstudent sociologie en vrouw haha
Wellicht kunnen we eens mailen!

Groetjes Wiesje