Reismaatje Midden-Oosten of Mexico gezocht zomer 2011

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar iemand(en) die met mij deze zomer (juni of juli) op vakantie willen gaan. Ik zou graag of naar het Midden-Oosten of naar Mexico willen.

Andere bestemmingen zijn uiteraard ook mogelijk, want ik wil veel van de wereld zien. Behalve Kenia, want daar ben ik vorig jaar al geweest.

Via er geïnteresseerd is hoor ik graag. Alvast bedankt.

Groeten, Arjan

Heb je interesse in Iran? Daar zou ik namelijk graag heen willen. Ik kan wel alleen in juli-augustus.

Groetjes Heleen

Hee Heleen,

Iran. lijkt me een erg interessant land. Echter, in de maanden die jij wilt kan ik niet, dus dat wordt lastig. Zelf zat ik eind juni, begin juli te denken en dan meer Israël, Jordanië, etc.

Kun jij dan? Ik hoor het wel. Hoe kom je trouwens bij Iran?

Groeten, Arjan

Nee, ik kan helaas niet eerder. Ik wil graag naar Iran omdat ik veel van het Midden-Oosten wil zien en dit land nog op mijn verlanglijstje staat. Jordanië kan ik je wel aanraden, vooral Petra is erg mooi. Israel vond ik persoonlijk iets minder, leuk om een paar dagen te zijn maar geen weken. Houdt er wel rekening mee dat je met een stempel van Israel in je paspoort de Arabische landen niet meer inkomt. Absolute aanrader vind ik Syrië, wellicht iets minder geschikt nu gezien de situatie, maar dit is echt een land waar je eens geweest moet zijn. Succes met je zoektocht naar een reismaatje.

groetjes Heleen

Hey! Ik ben in Jordanië van 8 t/m 19 juni. Lufthansa heeft een super goedkope aanbieding 349€ retour vanaf amsterdam. Mocht je nog niets geboekt/gepland hebben. Met z’n tweeën is altijd gezelliger dan alleen.
Mirjam

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik zo goed als geboekt. I.p.v. Jordanië is het Mexico geworden en ik ga juni. Je bent dus net te laat.

Jammer, want met tweeën is inderdaad leuker dan alleen. Veel plezier in ieder geval.

Groeten, Arjan

Jammer! Maar Mexico is ook super. Heb daar een week rondgereisd in januari als onderdeel van mijn Midden-Amerika reis. Heb alleen Tulum, Valladolid, Chichen Itza, Merida en Palenque gezien. Palenque was echt favoriet. Vond de ruines echt fantastisch daar! Veel authentieker dan Chichen Itza dat ik echt véél te toeristisch vond. In ieder geval veel plezier!
Chau Mirjam