Midden Oosten juni 2011!!

Ik wil heel graag het door het midden oosten reizen!
Vooral Jordanie, Syrie, Israel, en Iran lijken me heel interessant!
Heeft er iemand zin om mee te gaan??
Ik heb nog niet echt iets gepland maar ik ben aan het denken aan juni (?)
Het lijkt me geweldig om de niet-toeristische plekjes te ontdekken en de cultuur te leren kennen. Verder ben ik ook gek op het strand, leuke feestjes enz.

oja en ik ben janneke, 26 jaar uit amsterdam :smile:

[

Hoi Janneke,

Let wel op dat je Syrie (en ik denk ook Iran) niet inkomt met een visum van Israel in je paspoort.

Daar was ik inderdaad al bekend mee, dank je!

Hey Janneke,

ik zit met ongeveer hetzelfde idee, maar ook zonder reisgenoot. Ik? 29 jaar, belgische en sinds een paar jaar verzot op buiten-Europese reizen. Mijn neef woonde een paar jaar in Damascus, dus via hem kunnen we veel info over de regio krijgen. Stuur me gerust een mailtje anneliesvanwittenberghe@gmail.com

groetjes,

Annelies

Hoi Janneke,

Ik ben Marleen,24. Je idee spreekt me aan. Echter ben ik pas beschikbaar vanaf 16 juli.

Mocht je uit kunnen wijken naar rond die data, mail me dan: [EMAIL=“buijsmarleen@hotmail.com”]buijsmarleen@hotmail.com

Hoop van je te horen!

Hoi, ik ben Tom 23 jaar en denk er ook al een lange tijd over om het midden oosten te gaan verkennen. Weet niet of jij mannelijk gezelschap zoekt? Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag! Woon trouwens in Uden. Tom85nl@hotmail.com

hallo allemaal,

midden oosten is ook een droom van mij, maar ik zat meer te denken aan november (vanaf begin en dan een paar maanden weg). misschien heeft daar iemand zin in?
ben net 31 en woon in utrecht… vooral natuur en kultuur lijkt me heel interessant…
man of vrouw maakt me niet uit :slight_smile:
grt sonja

Hoi Janneke!

In hoeverre zit jij vast aan juni? Ik wil graag in maart omdat het qua temperatuur beter is om rond te reizen, maar dat is het natuurlijk wel zo… Laat maar weten want dan zouden we zeker eens samen moeten kijken! Woon ook in Amsterdam en 26.

Groetjes,
marloes

Haay allemaal,
Ik ben stephanie 24jaar en heb ook interesse om (eind) juni het midden-oosten te gaan ontdekken. Jordanie en Syrie was voor mij altijd de opzet omdat ik dacht dat niemand ‘stoer’ genoeg was om naar Iran te gaan. Ik sta dus overal voor open! Ik hou van strand, cultuur en vooral ook de niet-toeristische plekjes, ook van een drankje en een dansje ben ik niet vies. Ik weet toevallig dat eind juli in Jordanie het festival Distant heat word gehouden dus misschien zou dat gecombineerd kunnen worden.
Wat betreft lijkt het me ook leuk om met meerdere te gaan, kortom ik sta voor alles open

ik hoor graag van jullie.
Groetjes,
Stephanie

is dit al rond of is er nog plek
wil zelf heel graag naar jordanie voor flink wat fotos te maken iemand nog ?

Ik heb nog niets gehoord, dus denk t niet