Waarom vertrek jij richting Australië? Wil je lekker rondreizen of ga je om de cultuur op te snuiven? Of wellicht ga je je familie of vriend(in) opzoeken. Je kunt in de peiling meerdere antwoorden aanvinken.
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord hieronder toe!
Yvonne er zijn nog zoveel landen die ik graag zou willen bezichtigen waaronder Australie,maar spijtig genoeg moet ik altijd een keuze maken en ik belandt steeds bij Thailand!!moest ik eventueel naar Australie gaan dan is het uitsluitend voor de natuur!gegroet uit het warme Thailand georgessiam.Nog prettige eindejaarsdagen Yvonne.
de reden dat ik naar Australie ga , is om te gaan backpacken en om het land te gaan verkennen omdat ik binnen 3 jaar naar Australie wil emigreren!!
Ik ben er nog nooit geweest maar heb al veel dingen gelezen zoals over klimaten, natuur historie en vele andere onderwerpen waardoor ik zeer geïnteresseerd ben in dit land.
Mijn besluit om te gaan emigreren stond al vast toen ik 16 was en die wens koester ik nog steeds …
ik ben op dit moment mijn toekomst aan het uitstippelen maar je weet maar nooit hoe het loopt, toch??