Met Thai Airways vliegen vanuit Brussel?

Juli Gg !

:chin:Ik vindt het nog al prijzen bij Emirates heb je bijna tickets voor de helft rond 600 euro wel vertrek dusseldorf>>>
Als de prijzen wat zakken zeker dan wil ik wel naar Brussel gaan:THAILAND::cambodia:

Onze drie eerste vluchten waren met Thai ± 1200 euro , vlucht Duitsland inbegrepen , verleden jaar had ik nu reeds een ticket van egypt aan 560 euro, dit jaar ligt de prijs rond de 6 - 700 (de goedkoopste ) ( maar enkele weken teru was het rond de 800 )
STEEDS VOOR JULI !!

:chin:

Ik ben ook heel benieuwd hoor,ik denk niet dat ze het hiermee gaan halen! Ze zitten op de prijzen van KLM etc terwijl ze meer de concurrentie willen aangaan met China,Eva en consorten,en dan zullen ze moeten gaan zakken.

Net wat je zegt voor een stuk minder kan je ook heen,ok niet rechtstreeks maar ja die 400 euro kan je beter uitgeven in Thailand zelf :smiley:

Wachten op de luchthaven zelf tot 5 uur is voor ons ook vakantie, eten drinken ,slapen , slenteren enz al is het maaaar 2 maal 200 euro goedkoper ( jaja ikben Belg 55555555) .
Allezins kijk ik uit op prijzen voor juli 2012 ( drie weken ) , vanuit Brussel natuurlijk 55555555555555555 alle hulp ( zoekhulp ) welkom 555555555

:chin::chin::chin::chin:

Goede morgen, Liu
Ik neem 1 (een) jaar op voorhand de tijd om op “jacht” te gaan en ik spring direct op de beste prijs.
Zo heb ik altijd gedaan en voor iets meer dan 500 euro ben ik in Bali geweest.
Groetjes
Sopirla>>>

Doe ik ook maar de prijzen blijven vrij duur verleden jaar 560:chin:

Hallo Liu
Niet altijd; er zijn promoties (vooral in “low-season”), de acties van “Connections” en “Joker”, “Airstop”, om maar enkele te noemen; ik ga ook regelmatig op de site van “mijn” maatschappij om te zien hoe hun prijzen evolueren…
Op een jaar tijd het is bijna onmogelijk om niets te vinden (als je tenminste de tijd hebt om op “jacht” te gaan…
Groetjes
Sopirla:chin:

Ja die akties ken ik tenlaatste eerste week januari de prijzen gaan naar beneden maar verleden jaar kwam Egypt in september 2010 met 560 euro op de markt voor juli 2011!
We zien wel soms zijn er allerte mensen op diverse forums die de goede prijs meededelen!
Ook ben ik benieuwd of Thai niet gaat stunten…

Ik denk van wel, tot ze goed bekend geraken en klanten genoeg; dan beginnen de prijzen stilletjes duurder te worden…dit is wat mijn “neus” zegt…

Nou tot nu toe blijven ze de ‘‘KLM’’ prijzen vrolijk hanteren :retard: Maar we wachten het wel af…

Het is de beste politiek; dit doe ik altijd: opschrijven (de prijs en de maatschappij en de datum) en verder rustig afwachten en dan pas beginnen met de “jacht”.
Zo doe ik.
Groetjes
Sopirla>>>

Als ik eenmaal weet wanneer ik ongeveer weg wil/kan dan ga ik zoeken,graven en spitten tot ik de juiste prijs vind,en als ik dan wat vind ook meteen boeken de meeste aanbiedingen (de scherpste)zijn vaak maar een paar uur online en dan grijp je weer mis.

Ja,Rik, het is juist wat je zei, …niet iedereen kan zich veroorloven om de ganse week of soms een ganse maand op “jacht” gaan; maar ik doe het verschrikkelijk graag en eens de "oorlog van ‘waar gaan we volgend jaar naar toe want nu is mijn beurt om te kiezen’ " dan begin ik direct te “jagen” tot ik vind wat ik moet hebben.
Maar ik ben op ziekteverlof, dus ik heb tijd genoeg om te “jagen” (dagelijks, wel te verstaan).
Groetjes
Sopirla>>>