kan je rekenen??? arke niet !!!
vertrek 0.800 uur
vluchtduur 10.00 uur
tijdverschil +2 02.00 uur
landingstijd 20.00 uur
ik hoor het wel als jullie terug zijn
op terugvlucht zelfde verhaal
kan je rekenen??? arke niet !!!
vertrek 0.800 uur
vluchtduur 10.00 uur
tijdverschil +2 02.00 uur
landingstijd 20.00 uur
ik hoor het wel als jullie terug zijn
op terugvlucht zelfde verhaal
Ik kan rekenen ja, jij misschien niet? Je vergeet de tussenstop van ca. 2 uur op Cyprus!
Vertrek NL-tijd: 7:50
Aankomst NL-tijd: 19:50 (in Mombasa is het dan 21:50)
Is dus exact 12 uur.
Normale vliegtijd 10 uur. Tussenstop Cyprus ca. 2 uur = totaal 12 uur!
![]()
Grtz Sonaya
We hebben 2 keer gevlogen met Arke naar Mombasa.
smorgens rond 8 uur vertrokken met een tussenstop in Hurgada van een half uurtje en dan doorvliegen naar Mombasa aankomst lokale tijd rond 8 uur en om 9 uur ben je aan het hotel Reef.
De tussenstop in Hurgada bij mijn vorige kenyavakantie duurde 2 1/2 uur! Toen werd nog enthousiast omgeroepen dat we een half uur eerder klaar waren daar! Eigenlijk zou het 3 uur zijn…en van airport naar Reef met de bus was ruim 30 minuten! Hoe dan ook—het is en blijft een lange reis maar wat je ver haalt is lekker toch!!!
Dat was dan e4n hele snelle tussenstop :). Ik ken ze niet korter dan 1,5 uur helaas. Maar goed, we komen d’r wel! >>>
Inderdaad,hh.
Moet jij nog niet naar bed? :slapen: Ik ga er nu in (5 kg te zware koffer dus lekker in de stress, maar we zien wel).
Grtz Sonaya
Als je in de >>> moet blijven zitten om te tanken, heb je niet veel tijd nodig.
De tussenstop was in hurgada 45 minuten …dan hadden jullie pech ben er al 3 keer mee gevlogen en was nooit heel lang…>>>
Reef is een leuk hotel voor die prijs :zon02:
En de beachboys praten alleen maar lastig vallen vind ik een groot woord mijn mening…:cheer:
Have fun in kenya
Het is geen 10 uur vliegen naar Kenya.
Brussels - National Roma - L. Da Vinci-Fiumicino
30 June - 06.15 30 June - 08.20
2 uur en 5 minuten
Roma - L. Da Vinci-Fiumicino Nairobi - Jomo Kenyatta Itl.
30 June - 10.25 30 June - 18.05
De tijd wordt gegeven in lokale tijd. We landen om 16:05.
vliegtijd 05:45
Totale vliegtijd 7 uur en 50 minuten.
Nairobi MOmbasa is maar 50 minuten vliegen.
Wat er tijdens tussenlandingen gebeurt = REIS tijd, geen VLIEGtijd.
In Januari hebben we met Ethiopian Airlines 17 uur reistijd gedaan, waarvan 08:43 minuten vlliegen. We hadden tailwind. (bru-cdg cdg - ABB ABB-kilimanjaro kilimanjaro-MBA)
Als je kiest voor een cheap flight met een sardienenblikje voor toeristen, moet je ff op je tanden bijten…
Eens in Kenya ben je het zo vergeten als je lekker sabbelt op een mango-pit.
Happy landings/ Safari Njema
>>>
ja klopt jambo
ik ben ook gek om het tien keer te vertellen
maar laat men het maar ervaren
kwaheri
Pas op Murigi, straks krijg je ook verwijten naar je hoofd dat je ‘‘alles’’ weet ! Men zoekt advies en ervaring en als je dat dan deelt ben je een betweter …
Hakuna shida
geen probleem mwende
wij hebben al veel geleerd en leergeld betaald
dus voor mij alleen nog maar HAKUNA MATATA
het is nu 21.20 uur in kenya dus ze zitten al in de bus of taxi
of in de tuktuk nee die mag niet op airport komen lol2lol2lol2lol2
3 Weken Kenya maar nog veel te kort :wub:
Vriendin en ik kwamen het vliegtuig uit na idd weer een lange reis en zeiden tegen elkaar: als het mogelijk zou zijn dan maar direkt weer terug >>> hoezo verslaafd!
Als ik nog een keer ga (want ik moet terug) wordt het toch een andere maand denk ik, er was een behoorlijke luchtvochtigheid ivm de aankomende regentijd. Maar wat was het heerlijk elke dag zon!
Eerst een weekje in het Bamburi en volgende keer wordt dat waarschijnlijk weer the Reef! En dan voor 6 weken!
Na Bamburi 2 weken in een hotel in Mtwapa. Alles pole pole en geen stap teveel doen! Dat past wel bij me en zeker in mijn vakantie want het hele jaar ben ik druk.
Maar eerst moet er hard gewerkt worden anders kan ik 6 weken wel vergeten!
@ Sonaya
Heb je het fijn gehad in the Reef? Ik ben benieuwd wat je ervan vond.