Met spoed hulp gevraagd

Beste mensen,

A.s. donderdag vlieg wij met zn tweeen al naar india voor een periode van 2 weken (bangalore, mysore, goa en 1 dagje mumbai), maar ik heb nog geen hotels geboekt! Dit door het toedoen van mijn reisorganisatie omdat zij 5500 euro vroegen + de nog vliegtickets van 1750 euro (!). De was dan wel een totaalpakket met privetaxi chauffeur, hotels e.d.

Omdat ik dit veelste veel vond heb ik dit dus afgezegd en besloten alles zelf te doen.I k weet precies welke hotels ik wil, echter lukt het mij niet om met mijn creditcard te betalen.

Weet iemand anders hoe ik dit op een makkelijke en betrouwbare wijze via
internet kan betalen?

Tijd is kort dus alle hulp en adviezen is nu welkome!

gr
Dennis

Hotels bellen en reserveren?(hotels zijn vaak als je ze direct boekt,telefonisch danwel via site, goedkoper dan via bookingsites). Iemand anders zijn Creditcard gebruiken?Paypal gebruiken?Gewoon gaan en ter plekke hotels nemen?

5.500 € voor twee weken? Wow, dit is je reinste afzetterij. Niet doen dus. Maak je geen zorgen, je vindt ter plaatse altijd wel een hotel zonder vooraf te boeken, zeker in deze periode.

Wat is de prijsklasse en comfort dat jullie willen?

Ja wij houden wel van luxe, dus 4 a 5 sterren hotel. Maar dan nog kom je stukken goedkoper uit dan die 6700 euro in totaal!! Maar gelukkig is het boeken allemaal gelukt, was wel een paar uur werk, want je moet lang neuzen op internet…vermoeiden maar dat was het wel waard!!

Weet toevallig iemand hoe het gaat als je daar een privechauffeur wilt aanvragen voor een paar dagen. Gaat dat het beste via het hotel of ergens buiten het hotel?

Vaak kan dit gewoon door het hotel geregeld worden. Vooral voor een 4 a 5 sterren hotel mag je dit wel verwachten. Soms kan je dit ook zelf doen, hoor.

Wij hebben dit toen gedaan voor een dag in agra maar dat was gewoon met een tuktuk.

Inderdaad 5000 euro is wel asociaal duur!!