Met mobile home door Florida???

Hoi hoi

Mijn vriend en ik hebben het plan om eind oktober naar Florida te gaan rondtrekken. Nu vroegen we ons af of we beter een auto huren of een mobilhome…
Ik heb al eens met een auto rondgetrokken in California, maar een mobilhome spreekt me ook wel aan.
Ik weet niet bepaald wat het goedkoopste zou zijn… En kan je met een mobilhome parkeren aan parken en dergelijke?
Iemand ervaring met rondtrekken in mobilhome (eventueel in Florida)?

Dank je!!

Hi, en welkom op het forum.
Ik denk niet dat een RV huren goedkoper zal zijn maar het is meer een manier van leven. De een zweert bij een RV de ander wil in hotels. Voor beide opties is wat te zeggen natuurlijk. Je zou natuurlijk ook een middenweg kunnen zoeken en een campervan huren. Talloze Amerikanen trekken met hun motorhomes rond dus met parkeren zal je bij parken geen moeite hebben. Ook veel Amerikanen “overwinteren” in Fl. Men noemt ze wel “snowbirds” De keuze auto of RV kan ik niet voor je maken. Als je een RV huurt zou ik dit wel bij een gerenommeerd bedrijf doen zoals Moturis, Cruise America en El Monte. Niet alle types zullen in Florida verhuurd worden denk ik. Heb zelf geen ervaring met het huren van een RV maar ik hoop dat andere posters je meer kunnen helpen.
Yeehaw

Bedankt voor je reactie!

Enerzijds is het transport met auto denk ik makkelijker, maar anderzijds heb je met een mobilhome telkens een slaapplaats…
Ik ga zeker eens researchen naar de verhuurbedrijven die je me hebt doorgegeven. Dank je!
Vanavond hopen we een vliegticket te boeken. Via “connections” loopt er een actie om goedkoper naar Amerika te vliegen :slight_smile:
Het plannen is begonnen :slight_smile:

Planning is half the fun, en zo is het maar net. Succes!