Florida verkennen

Hallo wij willen graag 16 dagen naar Florida en daar de boel wat verkennen!
Maar willen graag een huis huren op een vaste plek en vandaar uit op stap gaan is dat te doen en waar kan je het beste zo’n huis boeken?
Nog een vraag als je er heen vliegt en op de luchthaven een auto gaat huren kan je dat het beste regelen hier of daar en bij wie? En hoe kom je dan op je plek zit er een navigatie systeem in wij hebben echt geen idee dus alle informatie is welkom!

Groetjes

Een huis kun je zoeken via diverse sites, o.a.:

http://www.lastminutevillas.net/

Je huurt dan rechtstreeks van de eigenaar. Wij hebben dit al diverse keren gedaan en het bevalt ons prima.

Een auto kun je beter van te voren regelen. Dat is goedkoper dan wanneer je ter plekke alles pas gaat uitzoeken.
Vorig jaar waren we verplicht om 3 dagen langer te blijven omdat veel vluchten waren geannuleerd, ivm sneeuwstormen in New York, waar we moesten overstappen. Dus hadden we weer een auto nodig. Zonder reservering waren we echt een hele hoop geld kwijt voor die paar extra dagen en er waren zelfs autoverhuurders waar je alleen een auto mee kreeg als je een reservering had. Ik heb het nu over Orlando airport.

Je kunt een navigatiesysteem extra huren bij je auto.
Wijzelf gebruiken zo’n ding nooit. We hebben een goede kaart en gebruiken: Google Maps
Hier kun je hele routes opzoeken.
En… we verdwalen nooit!!!

Kijk ook eens op: http://www.floridaforum.nl/

Veel succes!

Hoi Hans,

Orlando ligt het meest centraal, KLM vliegt inmiddels weer direct op Orlando.

Huizen in overvloed te huur in deze regio ivm de Disney parken. Als je ‘huis huren Kissemmee’ Googled krijg je zat hits.

Ip kun je alles apart zelf boeken, ook kun je komplete pakketten boeken; huis, auto en vlucht ineen. Wel verstandig om alles hier te regelen. Zoals eerder geschreven scheelt je dat veel rompslomp. Zorg bij de autoverhuur voor en komplete dekking: twee bestuurders + volledige verzekerings dekking.

Ik heb zelf meerdere keren via Americanestatesgeboekt. Ik ben erg tevreden hierover.

Succes!

Zeker de auto vanuit Nederland vastleggen. www.usareisen.de of www.ebookers.com Maar natuurlijk veel meer mogelijkheden. Wij maken jaarlijkse cross country trips en hebben ook geen gps maar als je alleen in Florida wil rondrijden en niet ervaren bent zou ik toch overwegen er een uit Nederland mee te nemen of er een bij bv Walmart te kopen (ca $ 100,–) Het rijden vooral in de steden in Florida kan tamelijk ingewikkeld zijn en je bespaart je een hoop ergernis. Maar echt nodig is het niet.
Yeehaw

Wij huren de auto altijd bij: http://www.uscarhire.co.uk/
Goede prijzen en een super service.

American Estates hebben we ook een keer gebruikt voor vlucht, auto, Disney tickets en villa.
De villa zouden we echter nooit meer via hun doen. Je weet niet waar je komt te zitten en we kregen niet de villa die we geboekt hadden. We hadden een superieur geboekt maar dat was het totaal niet.
De villa zoeken we nu dus zelf uit met alles wat wij wensen in een villa.