in Juni naar Flordia

Hallo Allemaal,

ik wil de rond 10 Juni voor 20 weken met een auto een ronde maken in florida.
landen in Orlanda en dan via de kust naar Miami en via de andere kant weer terug. nu hoorde in dat in Juni het Regen/orkaanseizoen is begonnen.
kan iemand mij vertellen of het wel goed te doen is om in deze periode naar Florida te gaan of kun je dit beter niet doen? ik hoor het graag aangezien in nu sterk twijfel.

alvast bedankt!

Ik neem aan dat je 2 weken bedoelt? Ik ga zelf volgende week naar Florida. Eerst lekker vertoeven in de pretparken en dan rond 10/11 juni richting Miami. Vanuit daar lekker naar de Keys, Everglades en Westkust. Het regen/orkaanseizoen komt net op gang in die periode dus veel last zal je er niet van hebben. Laat maar weten als je wat concrete plannen hebt en wie weet kunnen we ergens meeten daar :slight_smile:

Hey bedankt voor je reactie!
ik ga inderdaad 2 weken, nog tips mbt goedkoop en betrouwbaar een auto huren en om hotels te boeken? ik ben van plan om daar van dag tot dag te boeken zodat als ik ergens een dag langer wil blijven dit ook mogelijk is.

Ik werk zelf in een reisbureau dus kan gelukkig veel kortingen krijgen. Heb in Orlando het Continental Plaza hotel geboekt. Ligt tegenover Wet 'n Wild, 2 blokken vanaf Universal en is ‘maar’ 27 euro per nacht als je alleen reist. Ik heb geen credit card en dus kan ik alleen in Miami een auto huren, en dat ga ik daar ook doen voor een paar daagjes. Via mijn werk dan. Tenminste betrouwbaar. In miami verblijf ik gewoon in een hostel. Schijnt dat daar een van de beste hostels ter wereld zit, dus ben benieuwd!

hallo,wij vertrekken volgende week donderdag 21 juni ook naar miami heb auto gehuurd voor 14 dagen en zou ook orlando,everglads enz…willen doen wie weet zien we u daar wel.