Mijn vriendin en ik zijn van plan om in september 2 weken naar Miami te gaan, zoals het er nu naar uit ziet zullen wij vanuit hier verschillende dingen gaan ondernemen d.m.v. een huurauto. We hebben een aantal dingen op ons lijstje staan;
-Disney World
-Key West
-Zwemmen met dolfijnen
Hebben jullie nog andere tips? Ook vroeg ik me af hoe het zit met het orkaanseizoen, heb je dan ook de kans dat pretparken sluiten etc?
Wij waren in augustus in Miami, prachtige stad. Maar leuk voor paar dagen. Wij zaten in het Sea view Hotel. Prachtig hotel en mooi gelegen. Elke dag rond 3 uur 's middags begon het te regenen. Maar dat was een stort bui en was het weer weg. Om de parken te bezoeken moet je richting Orlando, dat ligt zon 200 kilometer verder op. Vergeet zeker de Everglades niet! In Miami is het bus vervoer prima! Voor 2 dollar p.p. kan je al helemaal naar de andere kant van Miami. Succes.
September is hurricane seizoen. Je kan geluk hebben natuurlijk. De laatste keren dat wij er waren in september was het prachtig. (geluk gehad).
Miami naar Orlando is ca 250 miles dus heel wat verder dan 200 km. Wil je de pretparken zien heb je een tijdje in Orlando nodig. Cape Canaveral is ook de moeite waard. Ook voor Key West zou ik zeker een overnachting plannen en Everglades NP nam ons de gehele dag. Zeer de moeite waard trouwens.