met kinderen naar gambia

wij zouden tijdens de herfstvakantie naar gambia willen gaan. we denken erover naar het senegambia hotel te gaan. is dit aan te raden met kinderen? is gambia te doen met kids? ze zijn 7 en 9 j
tips?

nog een vraagje…klopt het dat het voordeliger uitkomt als je mt Tui boekt waar vlucht en hotel inzit…volgens mijn berekening wel…

kan iemand me helpen?

IK zou niet met kinderen in de herfstvakantie gaan. Dan is het nog behoorlijk warm en vochtig. De beste tijd is vanaf november tot ongeveer maart. (carnavalsvakantie bv.) Een gecombineerd ticket is inderdaad redelijk geprijsd. Het Senegambia hotel wordt erg opgehemeld. Echter het strand is daar echt niet mooi. In ongeveer dezelfde prijsklasse zou ik eerder Kombo aanbevelen in Kotu. Maar ook andere hotels zijn gewoon goed voor Gambiaanse begrippen. Verder zou ik niet all inclusive aanbevelen. Er kan overal tegen een zeer acceptabele prijs goed worden gegeten. En de sfeer moet je gewoon meemaken en proeven. Pas bij het boeken op. De prijzen kunnen konstant veranderen in positieve maar ook in negatieve zin. Dus niet gelijk boeken maar goed rondkijken wat er is dan kan je voor een redelijke prijs een goed hotel boeken. gr. Jack2

Het is in de herfstvakantie idd nog erg warm en vochtig. En in Afrika mag je zweten hè, dat doet iedereen daar :wink:
In het Senegambia hotel zit je met kids prima. Zeker vwb de locatie. Dikke aanrader. Het strand is iets minder mooi, maar inmiddels goed aangepakt en prima. In de Atlantische oceaan zwemmen is sowieso niet heel veilig met jonge kinderen en dan heb je aan de meerdere mooie zwembaden in dit hotel meer dan voldoende verkoeling. Zowel een mooi direct aan het strand, inclusief de verkoeling van de oceaan, als ook een splinternieuw zwembad in het midden van de enorme tuin. Daarnaast is het ontbijtbuffet van dit hotel onovertroffen en loop je vanuit het hotel zo de strip op om 's avonds lekker uit eten te gaan.
Ik zou het gewoon doen! De herfstvakantie is, in tegenstelling tot bijv. de wintervakantie, ook nog eens betaalbaar.