Ik ga volgende maand met de auto naar Rusland. Mijn plan was om met mijn eigen auto te gaan. Mijn kameraad heeft echter een busje en van hem mag ik zijn busje meenemen.
Ik ben reeds vaker met mijn eigen voertuig naar Rusland geweest zonder problemen. Weet iemand of het een probleem is als ik in een voertuig van iemand anders ga, of krijg ik problemen aan de grens omdat het voertuig niet op mijn naam staat?
zou geen probleem moeten zijn, ik heb vorig jaar met een geleende motor heel centraal azie doorkruist inclusief het moeilijke land Turkmenistan, het enige land dat een beetje moeilijk deed was Turkije maar ook daar kon ik na wat discussie de grens over.
Ik heb inmiddels antwoord op deze vraag gekregen van Peter Zandee van Rusreis. Ik moet een verklaring hebben van de eigenaar dat hij mij toestaat om zijn busje mee te nemen. Gewoon een A4 tje met gegevens van de eigenaar en zijn namen als op het kentekenbewijs staan en een handtekening en eventueel een stempel erop. Ik heb nog wat navraag gedaan en Russische mensen hebben mij dit bevestigd.
Gaat vast goedkomen.
Ik ben Belg en ik wil met auto van mijn vriend op reis naar Rusland mijn vriend is Nederlander.
kan iemand me helpen.,kan dat normaal of niet of stureze me terug ande grenz.,???