Met een enkeltje vragen om problemen?

Hoi

Ik had een retourtje Bali, maar heb besloten een week langer te verblijven maar dan op Singapore, ik kon mijn ticket niet wijzigen, dus ik heb dat maar gelaten en nu heb ik een enkeltje Singapore erbij gekocht. Na Singapore ga ik terug naar Amsterdam en moet ik nog een enkeltje kopen.

Nu lees ik bij het online boeken van de enkeltjes, dat in sommige landen men niet blij is met een enkele reis ticket.

Heeft iemand hier negatieve ervaringen mee? Graag uw reacties.

voor de goede orde, mijn retourticket bali is gehandhaafd, alleen maak ik geen gebruik van de terugreis op de geplande datum omdat ik een week Singapore erbij plak, dit dus met enkeltjes.

Ik zou graag op voorhand willen weten of er wat ervaringen ermee zijn en wat te doen bij bepaalde situaties.

Hoi,

om een visum voor Indonesië te kunnen krijgen is een ticket het land uit vereist. Die heb je, dus in Indonesië zal dit geen probleem opleveren.

Hoi Joyce,

kun je deze Bali-retourticket helemaal niet meer laten veranderen/omboeken, zodat je toch wat langer ook in Singapore kan blijven; ik zou het eens navragen bij jouw reisbureau (of waar je dit ticket hebt geboekt). Je weet maar nooit; meestal is dit geen probleem en misschien ben je dan zelfs minder geld kwijt.

Succes, Indesco

Hoi Indesco!

Nee is helaas niet meer mogelijk, blijkbaar is het zo dat dit al in de voorwaarden staat vermeld maar ja destijds dacht ik ik ga gewoon alleen naar Bali, maar ja ik dacht nu ik pik Singapore erbij. Ik was er vorig jaar maar tekort vond ik zelf.

Het wordt een onderneming hahaah

maar leuk dat je reageerde!:dag::dag::dag:

Het is natuurlijk allebei wel leuk … jammer dat je er niet eerder aan hebt gedacht om beiden te doen hahahah :slywink: Indesco

Yep, alleen kon ik destijds niet zoveel vrij krijgen van werk, en nu wel dus pakken die handel, alleen maak ik het mijzelf (èn anderen die meegaan) stukken lastiger hahaah maarja, dan ben ik weer een reiservaring rijker, eitherway, mocht het niets worden dan keer ik na bali gewoon terug, want dat heb ik in ieder geval.

Heb een enkeltje Sinapore via Airasia voor 48 euries kunnen boeken.>>>

ik kijk op Bali wel voor een hotel in Singapore en de ticket back to the Netherlands:dope:

Als je al het ticket naar Amsterdam hebt voordat je in Singapore komt dan verwacht ik niet veel problemen want je hebt al een ticket om het land weer uit te komen. ook in Singapore heb ik nooit mijn retour moeten laten zien en je bent immers op doorreis naar Nederland met een stopover, dit weten ze wel want daar komen iedere dag mensen die een stopover maken en ik heb nooit gehoord dat ze vragen om je ticket.

Frank