Met een camper naar Hunter Valley

Hi,

Wij willen volgend jaar met ons gezin naar Australie.
We zijn druk bezig met de voorbereidingen.
Nu is het plan om in Sydney een camper te huren en vanaf hier naar Cairns te reizen.
Graag zouden wij onderweg Hunter Valley aan willen doen.
Nu had ik zelf verwacht/gehoopt dat je bij een grote wijn boer wel een mogelijkheid zo hebben om hier met de camper te kunnen overnachten. Ik verwacht dan verder geen faciliteiten, maar meer een mogelijkheid om na een wijnproeferij en diner niet meer te hoeven rijden.
Ik heb inmiddels verschillende wijnhuizen bekeken, maar ik kom nergens die optie tegen.
Wordt dit niet aangegeven? Of is dit iets ongebruikelijks?
De enige optie die ik tot nu toe ben tegengekomen is overnachten op echt een camping bij het informatiecentrum. Ik zou liever zelf willen kiezen welk wijnhuis en waar te overnachten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand misschien een handige tip?
Alvast bedankt!

Ik ben daar twee keer geweest in verschillende jaren met de familie die in Australië wonen maar ik kan niet herinneren dat er een mogelijkheid is om bij een wijnhuis te overnachten. Ik zal nog een poging doen om de familie in Australië die daar wonen of zij daar informatie over hebben. De wijnen zijn daar wel erg lekker…

Toch heb ik via Google wat gevonden: (al is het geen camperplaats maar misschien wel in de buurt)