Hoi Hoi,
Ik en mijn vriend zitten erover te denken om een paar jaar met een busje/camper door europa te gaan toeren. Heeft iemand hier al zoiets dergelijks gedaan???
Hoe zou je dat moeten aanpakken? Wat zijn de absolute do’s en dont’s?
En in welke landen is het goed te doen om tussendoor nog even bij te verdienen? En wat met wat voor een werkzaamheden?
Alvast heel erg bedankt!:hihi:
ik ga dit jaar met de trein 
Wat leuk! Waar ga je allemaal naartoe?
Ga je ook nog tussendoor ergens geld verdienen?
Hoe heb je alles geregeld?
Ja ik wil alles weten.:hihi:
Ik heb namelijk geen idee hoe je dit aan moet pakken!
Zorg dat je zelf wat van de standaard reparaties uit kan voeren aan de auto’s en een paar extra onderdelen meeneemt dat scheelt je gezeur. Geen wachten op de anwb ( of hoe het in andere landen mag heten) en je word ook niet afgezet door lokale garages…beter een dagje zelf sleutelen dan 2 dagen vast te zitten. Oja extra benzine is ook wel handig. In de seizoenen kan je meestal fruit plukken, bijv druiven in Frankrijk. Daar kan je wel makkelijk bij boeren terecht. Oostblok is wel goedkoop maar ik denk niet dat ze qua werk op je zitten te wachten omdat er daar genoeg mensen zijn die het voor de helft van het geld willen doen
Hallo mensen ik wil graag met de camper door europa 3 weekjes weet iemand die da gedaan heeft en mooie plekjes weet…