Rondreizen in Europa

Hallo!
Wij willen deze zomer ongeveer 3 a 4 weken rond gaan reizen door Europa met z’n 5en!
Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand ons wat tips geven;

  • welke landen moeten we beslist zien?
  • hoe kunnen we het beste reizen? trein, bus, auto, camper?

Thanks!

Groetjesss

dit is net als en steen in een vijver gooien en maar kijken waar die landt.
Waar ben je al geweest? Hoe zit het met rijbewijzen, autobezit en eigen rijervaring in buitenlanden? WAAR ligt jullie belangstelling? Meot het heet./warm worden met veel sun/sea/se… of juist natuur, nietteheet, musea etc. Feestbeesten? Hoe is het beschikbare budget?
Als je ooit zomaar een reisburo bent binnengelopen zullen ze hetzelfde vragen-alleen met nette woorden.

Nou bkkflyer, wij zijn nogal makkelijk uitgevallen. Hebben niet zoveel eisen! Het maakt ons allemaal niet uit dus alle tips zijn welkom snappie?
Zien wel waar we allemaal terecht komen! Zijn niet zo van het plannen…

Oh, wat kun jij moeilijke vragen stellen :slight_smile:
Ik denk dat als ik 3-4 weken had voor Europa ik één land zou kiezen en dat helemaal uit zou pluizen. Dus misschien met het vliegtuig naar Italië en dan met OV rondreizen of Spanje en Portugal met de bus en de trein. Zoiets? Misschien een maand door Noorwegen reizen met de auto en tentjes? Het is daar in ieder geval heel lang licht in de zomer! Of Engeland en Schotland, ook heel leuk om met de auto doorheen te toeren.
The sky is the limit!