Heerlijk reizen door Europa

Hallo Allemaal:dag:

Zijn er mannen en vrouwen van zo rond 20 en 30 die zin hebben om met meerdere mensen low budget te reizen door europa. Ik sta voor alles open en we kunnen altijd samen gaan zitten om een leuke reis te plannen. Vliegtuig, bus, trein, auto niks sluit ik bij voorbaat uit.

Ik hoop op positieve reacties

gr Jörgen

hoi jorgen,

ik had je nog bericht terug gestuurd op mijn profiel:) heb je nog niet gelezen denk want heb nog geen antwoord.Hoe zou je het vinden om met een groepje te gaan inter railen?Ik heb het nog nooit gedaan en lijkt me super leuk.

Groetjes nienke

hey klinkt leuk om met een groep te gaan reizen
vraag me alleen af hoe je wilt gaan als je niet met vliegtuig bus trein of auto wil
wil je dan gaan fietsen ofzo?
en waar wil je eigenlijk heen en hoelang?

Hoi hoi,

hahaha sorry dacht dat je me bericht geantwoord had maar was nick… Maar ja hier toch me antwoord:)

Wat er te doen is in het land wat we gaan bezoeken:) Een rondje fietsen is leuk maar ben niet super sportief hahahaha.interailen is per trein reizen:) dan koop je een soort pas en kan je heel europa door.Ik wil bv 15 dagen gaan en bv in parijs beginnen en daar drie dagen verblijven en dan snachts door reizen naar een ander land.zo kan je 5 landen door.mijn voorkeur gaat er wel naar uit om snachts te reizen zodat je de reis lekker kan slapen en geen erg heb in de reistijd. Dat is beetje mijn idee…

Groetjes nienke

Hoi Nienke

Klopt ik ben een paar dagen weggeweest en had geen internet dus sorry, maar lijkt me wel een heel leuk idee ik heb nog nooit echt gereisd binnen Europa dus dit lijkt me echt super. Heb je toevallig msn of facebook dan kunnen we misschien eens wat ideeen uitwisslen. Als je nog wat mensen weet die mee willen misschien kunnen we dan een forum aanmaken hier waar iedereen zich kan melden.

Ik spreek je

Gr Jorgen