Met de trein door Europa--> Italie!

Hai:zon02:

Mijn naam is Charlotte en ik zoek iemand die zin heeft om door Europa te reizen per trein(in eerste instantie) en dan vooral naar Italie. Het allerliefst wil ik naar Florence, Rome, Venetie, Napels en verder naar het zuiden. Ik hou van kleine dorpjes maar ook van grote steden, cultuur, eten, zon, avontuur en strand. Ik ben van plan om een drie/vier weken te reizen. Ik ben 20 en het maakt me niet uit hoe oud jij bent. Wie gaat er mee?

-X- Charlotte

Eey Charlotte!
Zooo dat klinkt egt superleuk! Reizen door Italie is echt 1 van mijn dromen! Ik las je berichtje en ik heb eigelijk wel interesse! Ik ben nu 17 en in mei word ik 18!
Xx:zon02:

hej
charlotte…

wanneer wil je gaan?

lijkt me leuk aangezien ik binnenkort tijd heb:D
je kan me mailen via [EMAIL=“nand_janssen@hotmail.com”]nand_janssen@hotmail.com

ge nand

hay charlotte!
waneer ben je verplan om een reis met de trein door europa te gaan maken.
ja dat lijkt mij geweldig z o n reis.
lijkt jou het mischien leuk dat we ons vantevoren ergens ontmoeten?
groetjes van marco.

Hey allemaal,

Leuk dat jullie het allemaal zo leuk vinden. Ik heb nog geen concrete plannen. Maar leuk om een keer af te spreken.

Ik laat het nog weten.

x Charlotte

Hey Charlotte,

De reis klinkt interessant! Ik zou zelf ook graag naar Italië gaan, maar dan voor ongeveer 2 weken. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit waarheen. Als het maar niet in Nederland is en er wel wat mooier weer is.
Lijkt me wel heel gaaf om met een groepje te reizen ofzo.
Laat het maar weten als je weet. Ben zelf trouwens 21 en ook op zoek naar reisgenoten voor zon, cultuur enzovoort!

Groetjes Greace

Heey!
Interessante plannen! Ik zou deze zomer ook graag gaan interrailen. Zelf zou ik graag naar zuidwest-europa gaan, dus landen als italie, kroaie, griekenland. Ik heb nog geeen specifiek plan. Ik wil ongeveer 2 weken weg.
Ik hou van cultuur en avontuur. Ik wil gewoon graag veel zien en de korte tijd dat je weg bent zo goed mogelijk gebruiken! Overnachten zou ik graag in hostels etc doen.
Ik ben overigens 21, vrouw en ik studeer deze zomer af. Voor mij komt de maand juli het best uit! Zijn er mensen die zich herkennen in deze plannen?
Groetjes Sanne