hallo,
in juli/augustus ga ik naar amerika, ik zal beginnen in new york en dan wil ik met de trein naar de niagara falls, van de niagara falls wil ik dan met de trein weer naar washington en vanaf daar vliegen wij verder.
nu is mijn vraag moet ik mijn ticket van de trein van te voren boeken of maakt het niet uit als ik die op de dag zelf koop.
verandert de prijs dan of kan het dat de trein dan al helemaal vol zit?
mvg
laura
Ik ben een jaar of 4 terug van Chicago naar Niagara Falls (Canada) met de Amtrak gegaan. Toen ik in Chicago een beetje uitgekeken was wilde ik een ticket kopen voor 1 of 2 dagen later, die bleken toen al uitverkocht. Ik ben toen een dag later alsnog vertrokken. In mijn herinnering was de prijs wel iets hoger als je kort voor vertrek een ticket wilde hebben, maar je kunt niet uitsluiten dat de prijs lager zal worden als er amper kaartjes zijn verkocht. Door wat langer van te voren een ticket te kopen weet je in ieder geval dat je mee kunt!
Voor het zicht op de Niagara Falls is het wel het mooiste om aan de Canadese kant te staan. Met de trein de grens over is wel een aparte ervaring, de Canadese douane checkt terwijl de trein op het station stil staat eerst ALLE reizigers voordat iemand de trein mag verlaten. Kostte in mijn geval een uur. Het HI hostel is trouwens op loopafstand van het station mocht je daar iets aan hebben.
Veel plezier iig 
1 like